اروند می‌ تواند یکی از بزرگترین مراکز صادراتی باشد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مسئولان کشور به اروند نگاهی ویژه‌ای دارند و معتقدند این منطقه می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین مراکز صادراتی کشور باشد.

به گزارش فرینا به نقل از برنا، اسماعیل زمانی در نشست صمیمی صادرکنندگان کالا و خدمات به عراق که در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار کرد: ابزارهای توسعه اقتصادی برای تجار و بازرگانان شناخته‌شده و مشخص هستند.
وی افزود: باید خودمان امکانات را بسنجیم و شرایط روز را در نظر بگیریم. مرز شلمچه مرزی صادراتی است و استثناهایی نیز درباره تبادل با عراق در قانون کشور وجود دارد و باید از این استثنا به نفع اقتصادمان استفاده کنیم.
زمانی گفت: مسئولان کشور به منطقه آزاد اروند نگاهی ویژه‌ای دارند و معتقدند این منطقه می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین مراکز صادراتی کشور باشد. تجارت و بازرگانی محور اقتصادی منطقه است و این فرصت به دست بازرگانان و تجار پیش می‌رود و می‌توان آن را به یک ظرفیت افزوده تبدیل کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: در کشور به این نتیجه رسیدند که یکی از راه‌های افزایش تبادلات تجاری با دنیا توجه به منطقه آزاد اروند است.
وی اظهار داشت: بانک‌ها آمادگی این را دارند که حساب ارزی به نام اشخاص باز کنند و صادرکنندگان می‌توانند سرمایه خود را در این حساب‌ها نگه‌داری کرده یا به‌کارگیرند. 

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.