رویگردهای جدید تبلیغاتی در منطقه آزاد اروند

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: نگاه ما درحوزه تبلیغات صرفا تجاری و تبلیغاتی نیست بلکه با رویکرد تبینی در جهت انتقال پیام‌های سنجیده و هدفمند قدم برمی داریم.

به گزارش فرینا، ریاض فرحانی در نشست هم اندیشی با مسئولان کانون های تبلیغاتی آبادان و خرمشهر اظهار کرد: در نقشه راه و سیاست گذاری های خود در روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند جلساتی را با خبرنگاران ، فعالان اجتماعی و مجازی برگزار کردیم وامروز در حوزه اطلاع رسانی در خدمت کانون های تبلیغاتی هستیم تا با هم اندیشی به برنامه ی عملیاتی برسیم .
وی افزود: نگاه ما درحوزه تبلیغات صرفا تجاری و تبلیغاتی نیست بلکه با رویکرد تبینی در جهت انتقال پیام‌های سنجیده و هدفمند قدم برمی داریم . تبلیغ نوعی فرآیند ارتباطی است و زمانی‌که ازچارچوب فرآیند مورد نظرخارج شود، دیگر تبلیغ نیست. باید برای رسیدن به نقطه مطلوب در این حوزه کیفیت ارائه تبلیغات بالا برود و به استاندارد های لازم نزدیک شویم .
فرحانی گفت: در دوره ی مدیریت فعلی روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند همه ی تلاش ما بر کار کردن با کانون های تبلیغاتی بومی در منطقه بوده است . در تبلیغات زیباشناسانه توجه به علایق احتمالی مخاطب و عنصر جذابیت اصلی اساسی است که پیش از ارائه هر طرحی مورد توجه قرار می گیرد، این در حالی است که در تبلیغات سود محور، مخاطب از اهمیت و تاثیرگذاری کمتری برخوردار است. 

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو