امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه سمنان و سازمان منطقه ویژه پتروشیمی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از امضای یک تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه سمنان و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی کشور خبر داد و گفت: در همین راستا همکاری ‌ های دانشگاه سمنان و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی کشور افزایش می‌یابد.

به گزارش فرینا، علی حقیقی اصل افزود: این تفاهمنامه همکاری که با حضور دکتر مسعود نصیری زرندی سرپرست دانشگاه سمنان و مهندس امید شهیدی نیا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی کشور امضا شد به منظور گسترش همکاریهای علمی ـ پژوهشی و فناوری، بین دانشگاه سمنان و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی کشور منعقد شده است.

حقیقی اصل با اشاره به برخی مفاد این تفاهم نامه گفت: تقویت و توسعه همکاری‌های فی‌مابین با هدف دسترسی و بکارگیری دانش فنی روز در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعاتی، توسعه ای، کاربردی، مشاوره ای و آموزشی در موضوعات مرتبط با نیازهای دو طرف از موضوعات اصلی این تفاهم‌نامه مبادله شده است.

وی از حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی به عنوان یکی از مفاد این تفاهمنامه نام برد و افزود: انجام طرح ‌های تحقیقاتی مورد نیاز، ایجاد زمینه مناسب برای بهره گیری از توانمندی ‌ ها و ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی، حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی با موضوعات مرتبط با نیاز های طرفی، برگزاری سمینار ها ، کارگاه های آموزشی و همکاری در برگزاری همایش‌ها از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه همکاری است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان با اشاره به مدت زمان اعتبار این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه به مدت سه سال قابل اجراست و همین بر ارزش آن می‌افزاید.

این عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان با اشاره به فعالیت دانشکده‌های فنی مهندسی، علوم پایه و پردیس علوم و فناوری‌های نوین در دانشگاه سمنان افزود: وجود این دانشکده‌ها پتانسیل خوبی برای ارتباط دانشگاه با بخش صنعت در استان و کشور بوجود آورده که باید از آن بهره گرفت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو