رشد ۴ درصدی جابجایی کالا در بندرامام خمینی(ره)

معاون امور بندری و اقتصادی  اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: طی دو ماهه نخست سال جاری با جابجایی بیش از ۵۰۶ هزار تن انواع کالا از طریق حمل و نقل ریلی، ۴ درصد رشد در عملکرد ریلی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به ثبت رسید.

به گزارش فرینا، ایرج مدیری افزود: طی دو ماهه نخست سال جاری، در  گروه کالایی غلات با ۹۳ هزار و ۶۹۷ تن، گروه کالایی آهن آلات با  ۳۷۶ هزار و ۵۶۷ تن و گروه کالایی مواد نفتی که مشتمل بر انواع فرآورده های نفتی  است  ۳۵ هزار و ۷۵۷ تن از طریق حمل و نقل  ریلی جابجا شده است.

مدیری گفت: جابجایی یاد شده، ۱۱درصد از سهم عملکرد تخلیه و بارگیری انواع کالا در مجتمع بندرامام خمینی(ره)  است. در این حوزه رشد ۴ درصدی به دست آمده است.

وی با اشاره به هم افزایی روز افزون راه آهن و بندر افزود: تسریع در روند بارگیری و خروج کالا و همچنین جلب رضایت صاحبان کالا و مشتریان هدف غایی در تعامل راه آهن و بندر است.

معاون امور بندری و اقتصادی  اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: با اتخاذ تمهیدات ویژه از جمله افزودن سکوهای متعدد بارگیری به واگن در سایت های اختصاصی و انبارها، افزایش تعداد واگن ها و اتخاذ تسهیلات مدیریتی در این حوزه، میزان بارگیری کالا در گروه های کالایی غلات، آهن آلات و مواد نفتی  به رشد ۱۵درصدی رسیده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.