اجرای طرح منطقه آزاد بانه و مریوان سبب توسعه صادرات کشور می‌شود

استاندار کردستان گفت: با اجرایی شدن منطقه آزاد بانه مریوان، ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صادرات و شرکت‌های سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود.

به گزارش فرینا به نقل از تسنیم، بهمن مرادنیا در دیدار رئیس صندوق بازنشستگی کشور ظرفیت‌ها استان برای سرمایه‌گذاری را برشمرد و اظهار داشت: کردستان دارای پتانسیل‌های فراوانی است که در صورت توجه به آن می‌تواند تحولات مهم و اساسی در بخش اقتصادی ایجاد کند.
وی با درخواست از رئیس صندوق بازنشستگی کشور برای سفر تیم اقتصادی و هلدینگ سرمایه‌گذاری این صندوق به استان گفت: کردستان در بخش محصولات باغی، معدنی، شیر و آبزی‌پروری بسیار مستعد است و این حوزه‌ها می‌توانند زمینه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشند.
استاندار کردستان با بیان اینکه همجواری با اقلیم کردستان عراق و بازار آن می‌تواند زمینه‌های صادراتی مناسبی برای کشور و استان باشد، تصریح کرد: ما با اقلیم کردستان عراق روابط دیرینه عمیق فرهنگی داریم و شایسته نیست با این همه عمق روابط بازار اقلیم در اختیار ترکیه و دیگر کشورها باشد.
مرادنیا با ابراز امیدواری نسبت به تصویب منطقه آزاد بانه مریوان افزود: با اجرایی شدن منطقه آزاد بانه مریوان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صادرات و شرکت‌های سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود و امیدوارم صندوق بازنشستگی کشور با توجه به توان مالی خود در این بخش‌ها ورود کند.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو