تجلیل از 13 صنعتگر برتر منطقه آزاد قشم

همزمان با دهم تیر ماه روز صنعت و معدن، 13 تن از صاحبان صنعتی منطقه آزاد قشم با ارائه لوح و تندیس تجلیل شدند.

به گزارش فرینا، شش شرکت ذوب و احیای روی قشم، پیشگام صنعت فراساحل قشم، تعاونی شناورسازی مَد کندآلوی قشم، مجستیک مارین، زیست پالایشگاه ریز جلبک قشم و پیرامون سیستم قشم در همایش روز ملی صنعت و معدن در سالن مرکز بین المللی رشد لوح و تندیس صنعتگر برتر در منطقه آزاد قشم را دریافت کردند.
شرکت های سوپر پایپ اینترنشنال، نفت فلات قاره، سیمان قشم، عمران سازه کاشیگری، قهوه بلواستار قشم، ستاره شاخاب قشم و دریا تجارت صنعت قشم هم در این همایش موفق دریافت به لوح تقدیر شدند.
این شرکت ها بر اساس پنج شاخص صادرات، بهره وری، اشتغال، سرمایه گذرای، تحقیق و توسعه و انتقال فناوری مورد ارزیابی و نهایتا تجلیل قرار گرفتند.
در این مراسم همچنین از خدمات کاظم قربانی مدیرکل غذا، دارو و استاندارد، حسین سعیدی مدیرکل گمرک ایران، محمد پرورش مدیر شیلات شهرستان قشم و هرمز امیری مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم، سید محمد هاشم داخته مدیر محیط زیست، محمد رضا عباسی مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و رویا زاهدنیا مدیر ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد قشم نیز به واسطه ارائه خدمات شایسته به صنعتگران، فعالین تولید و صادرات تجلیل شد.
محرم بهاروند معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این همایش طی سخنانی کوتاه به نمایندگی از حمید رضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با گرامی داشت روز ملی صنعت و معدن به فعالان صنعتی این منطقه، تسهیل زیر بنایی در حوزه صنعتی را از سیاست های مهم این سازمان در راستای ارتقای سهم تولید محصولات صادرات محور به ویژه در سال حمایت از تولید داخلی برشمرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو