استقرار میز خدمت در شهر فرودگاهی امام خمینی

مدیر کل دفتر حقوق شهروندی و مدیریت عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) از استقرار میز های خدمت در این شرکت برای ارائه خدمات مطلوب طبق سیاست های مسئولیت اجتماعی به مردم و مسافران خبر داد.

به گزارش فرینا، هادی دوست طلب اظهار داشت : شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در راستای اجرای منشور حقوق شهروندی و ارتقا سیاست های مسئولیت اجتماعی خود به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به کلیه ذینفعان ، مردم و مسافران و افزایش سطح رضایتمندی از خدمات و با هدف عمل به استانداردهای  اتحادیه بین المللی فرودگاه ها ACI بر پایه  طرح ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی ASQ ، میزهای خدمت را در ایستگاه های مختلف کاری به خصوص در بخش فرودگاهی عملیاتی نموده است.
وی گفت: بر اساس ماده ۱۷ مصوبه شورای عالی اداری کشور، دفتر حقوق شهروندی و مدیریت عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) هر ۳ ماه یکبار گردش عملکرد "میز خدمت" را در سطح شهر فرودگاهی تهیه و به سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام خواهد کرد.
مدیر کل دفتر حقوق شهروندی و مدیریت عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) افزود : پل ارتباطی این شرکت علاوه بر پیگیری های حضوری ، مکاتبات، انتقادات و پیشنهادات و درخواست های عمومی و تخصصی از طریق Shahrah.mrud.ir  و یا با شماره های تماس ۰۹۰۲۳۰۰۹۶۳۳، ۰۲۱-۵۵۶۷۸۳۹۲، ۰۲۱-۵۱۰۰۸۹۶۵ایمیل  bazrasi@ikac.ir ، Comments@ikac.ir و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۹۶۳۳ خواهد بود .

 

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو