آمادگی سازمان بنادر و دریانوردی برای واگذاری بنادر کوچک به بخش غیردولتی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی از آمادگی سازمان بنادر و دریانوردی در راستای واگذاری 17 بندر کوچک چندمنظوره در این استان به بخش غیردولتی خبر داد. 

به گزارش فرینا، اله مراد عفیفی پور در نشست ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرلنگه که با حضور معاونین امور اقتصادی و عمرانی استاندار هرمزگان برگزار شد، افزود: سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه واگذاری 17 بندر کوچک چندمنظوره واقع در سواحل استان هرمزگان به بخش غیردولتی آمادگی دارد.
عفیفی پور گفت: این اقدام، در راستای تسهیل و رونق بخشی به کسب و کارهای مبتنی بر دریا و توسعه فعالیت های تجاری، گردشگری و شیلاتی صورت می گیرد. 
در این نشست، غلامرضا آباد فرماندار شهرستان بندر لنگه نیز خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در مباحثی همچون ایمنی، انجام مسئولیت های اجتماعی و وظایف حاکمیتی در این شهرستان سازمانی پیشرو بوده و قدردان تلاش های صورت گرفته توسط این سازمان هستیم.
شایان ذکر است، ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی و رضا مدرس معاون عمرانی استانداری هرمزگان در جریان سفر یک روزه به شهرستان بندر لنگه با همراهی مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و جمعی از مدیران ستادی استانداری و دستگاه ها اجرایی از بخش های مختلف اداره بنادر و دریانوردی شهرستان بندرلنگه دیدن کردند.
معاونین استاندار هرمزگان در این بازدید، در جریان آخرین وضعیت اجرای طرح توسعه این بندر قرار گرفتند و دستورات لازم برای مرتفع نمودن موانعی که در مسیر توسعه آن وجود داشت، صادر کردند.
حضور در میز خدمت بندر لنگه و گفتگو با مراجعین از دیگر برنامه های سفر یکروزه عفیفی پور به این شهرستان بود.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو