ساخت 11 پارک محله ای در شهر قشم

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از احداث 11 پارک محله ای در پنج نقطه شهر قشم با اختصاص حدود 30 هزار متر مربع زمین، خبر داد.

به گزارش فرینا، تورج امانی گفت: این  پارک ها با اعتباری افزون بر 12 میلیارد ریال در راستای تحقق سیاست های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به منظور دستیابی به توسعه متوازن فضاهای تفریحی شهر قشم، در حال ساخت است.
وی ادامه داد: فاز دوم پارک شهرک نریمان به وسعت پنج هزار و 400 مترمربع، دو پارک محله ای در شهرک سیستان به وسعت دو هزار و 900 مترمربع، 6 پارک محله ای در شهرک سام و زال با سه هزار و 800 مترمربع وسعت، با اجرای این طرح به بهره برداری می رسد.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: فاز دوم پارک جنگلی شهرک گلستان به وسعت 13 هزار مترمربع و همچنین نوسازی پارک بِرکه بی بی با چهار هزار مترمربع وسعت، بخشی دیگر از طرح های متوازن سازی فضای تفریحی  شهر قشم در سال 97 است.
امانی با اعلام اینکه در داخل پارک بِرکه بی بی یک اثر تاریخی وجود دارد، گفت: برکه آب این پارک از ارزش فرهنگی برخوردار است و تلاش می کنیم با طراحی، نورپردازی و کاشت درختان زیبا، جلوه ای ویژه به این پارک محله ای با قدمت بدهیم.
او در ادامه به اعتبار 13 میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد قشم در سال 96 برای احداث پارک های محله ای اشاره کرد و گفت: سال گذشته نیز 22 هزار متر مربع زمین به منظور ساخت چهار پارک محله ای با هدف بهره مندی قشموندان از فضاهای سبز و تفریحی اختصاص یافت.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین به ساخت پارک محله ای شهرک الهیه به وسعت چهار هزار و 600 مترمربع در سال گذشته اشاره کرد و گفت: فاز اول پارک محله ای شهرک نریمان با سه هزار و 400 مترمربع وسعت و پارک ایران زمین با دو هزار مترمربع وسعت هم سال 96 به بهره برداری رسید.
به گفته وی، سال گذشته همچنین فاز اول پارک جنگلی گلستان با وسعتی بالغ بر 12 هزار مترمربع فضاسازی شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو