جوابیه سازمان منطقه آزاد اروند به برنامه پایش شبکه یک سیما

در جوابیه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند آمده است: انتظار دارد سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی که از بودجه عمومی استفاده می‌کند از هر اقدامی که منجر به جعل و سیاه نمایی خلاف واقع شود ممانعت کرده و حداقل قبلاً از طرح هر موضوع مرتبط با هر فرد یا دستگاهی درخواست اطلاعات دقیق و صحیح نماید و بی دلیل از اتهام زنی و محکوم کردن افرادی که در تلاش برای توسعه کشور هستند خودداری کند.

به گزارش فرینا، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند طی جوابیه ایی به خبر خلاف واقع منتشر شده از سوی برنامه پایش از شبکه یک سیما، پاسخ داد. متن جوابیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
مدیر محترم شبکه یک سیما

با سلام احتراماً به اطلاع می‌رساند که شبکه یک سیما در برنامه 247 پایش مورخ روز یکشنبه 97/4/17 با موضوع "راهکارهای برون رفت از "مشکلات اقتصادی" نکاتی غیرواقعی و غیر مستند در انتصاب به مدیران سازمان منطقه آزاد اروند اعلام نمود.

نظر به طرح ادعاهای کذب و ساختگی و نشر آن نزد افکار عمومی به استناد ماده 30 قانون اساسنامه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و به‌منظور تبیین و تنویر افکار عمومی تقاضای قرائت جوابیه سازمان در آن برنامه را دارد تا نیاز به انعکاس و اقدام از طریق سایر مراجع ذیصلاح نباشد.

متأسفانه مجری برنامه با انتشار تصاویری در برنامه اعلام می‌نماید که طبق اسناد منتشره برخی وعده‌های غذایی مدیران سازمان به‌اتفاق همسر و فرزندان خود ششصد هزار تومان و با پرداخت هزینه از جانب منطقه آزاد اروند بوده و یا اینکه هزینه ایاب و ذهاب مدیر حوزه مدیرعامل به تهران دویست میلیون ریال است.

یک: در خصوص هزینه خوراک ششصد هزار تومنی مدیر مربوطه به اطلاع می‌رساند که به استناد مصوبات هیات مدیره هزینه خوراک و ایاب‌وذهاب کارمند در محل مأموریت در ایام مأموریت به عهده کارمند مأمور بوده و سازمان فقط نسبت به پرداخت یک هزینه ثابت با سقف معین اقدام خواهد نمود آن‌هم وفق مقررات و مصوبات ابلاغی.

دو: اسناد منتشره در برنامه پایش اسناد پرداخت نبوده و صرفاً اسناد هزینه‌ی هتل بوده و در مواردی نیز جعل سند صورت گرفته است که البته صدور صورت هر هزینه‌ای می‌تواند براحتی تهیه شود و الزاماً به معنی پرداخت آن نیست که متأسفانه بدون مدرک مدعی پرداخت‌شده‌اند.

سه: منبع اعلامی اسناد برنامه پایش کاملاً قابل توجه است زیرا مشابه این اطلاعات ساختگی از طریق رسانه‌های معاند و محارب با هدف تخریب ارکان نظام قبلاً بصورت جعلی تولید و منتشر شده است از آن جمله می‌توان به کانال تلگرامی ضدانقلاب(رادیو گوشه کنار) مستقر در کشور ترکیه با مدیریت یک فرد سابقه دار اشاره نمود که موارد مجرمانه‌ی همچون توهین به مقام معظم رهبری و مقامات لشکری و کشوری و دامن زدن به اغتشاشات اخیر در منطقه را در کارنامه دارد و انتشار اسناد جعلی با رویکرد ایجاد تفرقه و تخریب کارگزاران نظام را دستور کار خود قرار دارد.

چهار: این سازمان یک ارگان دولتی بوده و بصورت طبیعی مجری قوانین و مقررات مصوب دولت و مجلس شورای اسلامی است و نهادهای نظارتی متعددی هم ناظر بر کلیه فعالیت‌های مالی و اداری و ماموریتی می‌باشند.انتظار دارد قبل از طرح ادعا و صدور حکم و نشر تبلیغ بر علیه دستگاه ها ابتدا حداقل طرح سؤال شود و همزمان با ادعا پاسخ نیز درخواست گردد.

انتظار دارد سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی که از بودجه عمومی استفاده می‌کند از هر اقدامی که منجر به جعل و سیاه نمایی خلاف واقع شود ممانعت کرده و حداقل قبلاً از طرح هر موضوع مرتبط با هر فرد یا دستگاهی درخواست اطلاعات دقیق و صحیح نماید و بی دلیل از اتهام زنی و محکوم کردن افرادی که در تلاش برای توسعه کشور هستند خودداری نماید.

در نهایت قابل ذکر است که این سازمان حق پیگرد قانونی در خصوص مسائل صدرالاشاره را برای خود محفوظ می‌دارد.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو