اجرای جشنواره گردشگری و بوم گردی در ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: با اجرای جشنواره گردشگری و بوم گردی سازمان منطقه آزاد ماکو، از اول مرداد ماه سال جاری گردشگران و مسافران بوم گرد در روستاهای هدف، از اسکان و اقامت رایگان بهره مند می شوند.

به گزارش فرینا، غلامرضا سلیمانی در آئین افتتاح جشنواره سفرنگاری ماکوگرام گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو به منظور معرفی و جذب گردشگر و توریست با آماده سازی واحدهای اقامتی بوم گردی حس یک زندگی خوب و بی دغدغه را برای آنانی که آرامش می خواهند هدیه می کند.
وی با اشاره به اینکه اقامت در فضایی دلنشین و زیبا که با وجود سادگی فضا و امکانات، لحظه های خوب ماندن در مکانی امن و خلوت را به گردشگران می بخشد افزود: گردشگرانی که قرار است به منطقه آزاد ماکو سفر کنند شاید نمونه آن را در جایی تجربه نکرده باشند.
سلیمانی تصریح کرد:  اقامتگاه بوم گردی نوعی از محل های اسکان برای مسافران است که برخلاف هتل ها که ویژگی یکسانی دارند، دارای ویژگی خاص محیطی خود بوده و به نوعی اقامتگاهی بومی و محلی است که عمدتا در خانه های قدیمی بازسازی شده و با شیوه ای که مطلوب برای مسافران باشد، اداره می شوند.
وی با اشاره به اینکه چندین روستا فعلا برای این منظور آماده شده است افزود: بزودی طی برگزاری جشنواره بزرگ سفرنگاری ماکو گرام اطلاعات بیشتر  و نحوه استفاده گردشگران از این واحدها به اطلاع مردم خواهد رسید.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو لازمه موفقیت این طرح را مشارکت، همراهی و مهمان نواز عموم مردم منطقه آزاد ماکو عنوان کرد و گفت: طبق مطالعات صورت گرفته، منطقه آزاد ماکو ظرفیت اشتغال صدها هزار نفر را دارد که لازمه آن همت و همراهی مردم منطقه است.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو