پنجمین نشست «کارگروه توسعه فرودگاه پیام» برگزار شد     

پنجمین نشست کارگروه توسعه منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام با حضور مدیران ارشد دستگاههای استانی و مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این نشست دستگاههای اجرایی استان البرز، گزارشی از اقدامات انجام شده خود را بر اساس مصوبات قبلی کارگروه ارائه نمودند؛ سپس پیرامون مباحثی چون راههای دسترسی به فرودگاه بین المللی پیام، تامین آب و برق فرودگاه و اطلاع رسانی جهت افتتاح بخش مسافری فرودگاه بین المللی پیام، بحث و تبادل نظر گردید. 

در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز و نائب رئیس کارگروه توسعه منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام نیز گفت: بحمدالله بندبند مصوبات جلسه های پیشین در این جلسه پیگیری شد. همچنین در بخش تامین آب و برق پیام نیز بر اساس مشورت های صورت گرفته مواردی مصوب گردید.

خسرو ارتقایی درباره اطلاع رسانی پیرامون مسافری شدن فرودگاه پیام افزود: برنامه ریزی های متعددی برای اعلام این اتفاق مهم در دستور کار است تا انشاءالله مردم استان از این امر مهم مطلع شده و از این پس به جای رجوع به تهران، سفرهای هوایی خود را در البرز انجام دهند.

ارتقائی درباره رفع مشکلات مسیرهای دسترسی فرودگاه پیام تا هفته دولت گفت: بحمدالله درباره این مورد بحث شد و مقرر گردید تا اداره کل راه و شهرسازی بصورت ضربتی وارد عمل شده و اقدام نماید.

گفتنی است؛ کارگروه توسعه فرودگاه بین المللی پیام در سال جاری و طی دستور مستقیم استاندار البرز جهت هم افزایی بیشتر، مشارکت هدفمند و ایجاد بستری یکپارچه جهت تعامل مستمر دستگاههای استانی در راستای توسعه فرودگاه پیام تشکیل شده است. اعضای این کارگروه از مدیران ارشد دستگاههای اجرایی استان هستند و ریاست آن به عهده دکتر نجفی استاندار البرز است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو