سال گذشته ده هزار نفر در منطقه آزاد اروند برای اولین بار وارد بازار کارشده‌اند

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سال گذشته 10 هزار دفترچه بیمه برای اولین بار در منطقه آزاد اروند صادر شد به این معنی که 10 هزار نفر برای اولین بار وارد بازار کارشده‌اند که خبر بسیار خوبی است.

به گزارش فرینا، آیت‌الله محسن حیدری طی سفر یک‌روزه به منطقه آزاد اروند از بخشی از ظرفیت‌های صنعتی این منطقه بازدید کرد.
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در شهرک صنعتی خرمشهر از شرکت‌ها و کارخانه جات موجود در این شهرک بازدید کرد.
بازدید از شرکت تولیدی پوشاک "بردیا جنوب" یکی دیگر از برنامه‌های این عضو مجلس خبرگان در سفر به منطقه آزاد اروند بود. وی همچنین در سومین همایش تجلیل از صنعتگران نمونه و خادمان صنعت منطقه آزاد اروند حضور پیدا کرد.
 آیت‌الله محسن حیدری در این همایش که در اتاق بازرگانی خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد شکوفایی صنعت در منطقه آزاد اروند هستیم و در بازدیدی که از شهرک صنعتی خرمشهر داشتم از نشاط و جدیتی که در این شهرک بود لذت بردم و امیدواریم همیشه این‌گونه باشد و بستری برای رونق بیشتر آبادان و خرمشهر ایجاد شود.
وی گفت: سال گذشته 10 هزار دفترچه بیمه برای اولین بار در منطقه آزاد اروند صادر شد به این معنی که 10 هزار نفر برای اولین بار وارد بازار کارشده‌اند که خبر بسیار خوبی است. البته یادمان نرود که این اقدامات در سایه حکومت امام زمان رخ می‌دهد و نباید کاری کنیم که قلب آقا امام زمان از ما ناراحت شود.
آیت‌الله حیدری افزود: همان‌طوری که نسبت به ایران عزیز تعصب‌داریم باید نسبت به صنعت و اشتغال ایرانی هم متعصب باشیم و این کار نباید منحصر به همین سال باشد و با همین منطق نیز باید از کالای خوزستانی هم حمایت کنیم.
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان گفت: این کار سبب می‌شود تا صنعتگران خوزستانی نیز دل به کار بدهند و این موضوع افزایش اشتغال و حل بسیاری از مشکلات را سبب می‌شود پس حمایت از کالای خوزستانی باید مدنظر مسئولان قرار گیرد.
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان افزود: ما نیز نباید به این مشکلات دامن بزنیم و باید اولویت بیکاری را به نیروهای بومی بدهیم.
وی گفت: با توجه به مرزنشین بودن استان ما و اینکه مردم آبادان، خرمشهر و کل خوزستان در جنگ تحمیلی مقابل دشمن سینه سپر کردند باید کاری کنیم که به زندگی‌شان امیدوار باشند.
آیت‌الله حیدری افزود: ما وظیفه‌داریم برای خدمت به کشور و انقلاب اولویت را به نیروهای بومی بدهیم و این را وظیفه بدانیم چراکه اولویت‌بخشی فرصت‌های شغلی به نیروهای بومی از اوجب واجبات است.
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان گفت: لازم است از زحمات همه متصدیان صنعت در آبادان و خرمشهر به‌ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و مدیران محترمشان به‌خصوص مدیر شهرک‌های صنعتی منطقه برای برگزاری این همایش و زحمات کشیده شده تشکر کنم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو