آغاز پروازهای مسافری فرودگاه پیام همزمان با هفته دولت

مدیر منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام از آغاز پروازهای مسافری از شهریور ماه سالجاری همزمان با هفته دولت از این فرودگاه خبر داد.

 

به گزارش فرینا، سعید زرندی درباره زمان قطعی مسافری شدن فرودگاه پیام گفت: انشاءالله در هفته دولت، پروازهای مسافری فرودگاه بین المللی پیام آغاز خواهد شد و ما بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در ابتدا با ۲ پرواز کار را آغاز خواهیم کرد و تا پایان سال آن را به ۶ پرواز در روز خواهیم رساند.

زرندی درباره سالن ترمینال مسافری فرودگاه بین المللی پیام افزود: هم اکنون عملیات احداث یک ترمینال مسافری به مساحت ۶هزار متر مربع به اتمام رسیده و در حال نصب تجهیزات آن هستیم که انشاءالله در آینده برنامه ساخت یک ترمینال دیگر را در دستور کار داریم که قطعا پس از آغاز فرایند مسافری در این باره اطلاع رسانی بیشتری صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام درباره ظرفیت این فرودگاه در بحث حمل مسافر گفت: امیدواریم که تا پایان سال ۹۸ به ظرفیت حمل ۵۰۰ هزار مسافر در سال برسیم البته برنامه ریزی های بعدی و فازهای بعدی ما بر اساس مجوزهای اخذ شده تا ۳ و نیم میلیون مسافر در سال است که برای رسیدن به این مهم باید دستگاههای استانی همدلی لازم را با فرودگاه بین المللی پیام داشته باشند تا بتوانیم به فضل خدا این هدیه خوب را به بهترین شکل ممکن به مردم شریف استان البرز تقدیم نماییم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو