بزرگترین گلخانه هیدروپونیک ایران در چابهار ساخته می شود

عصر امروز (سه شنبه) با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بزرگترین گلخانه هیدروپونیک ایران با سرمایه‌گذاری 500 میلیون یورو در منطقه آزاد چابهار کلنگ‌زنی شد.

به گزارش فرینا، مرتضی بانک که به منظور سفری دو روزه به منطقه آزاد چابهار سفر کرده است عصر امروز (سه شنبه) کلنگ احداث بزرگترین گلخانه هیدروپونیک ایران با سرمایه‌گذاری 500 میلیون یورو در منطقه آزاد چابهار را به زمین زد. این مجتمع گلخانه ای مجموعا در 200 هکتار ساخته می شود که 125 هکتار آن به فضای گلخانه و مابقی ساختمان ها و مراکز جانبی اختصاص دارد.
این گلخانه می تواند انواع گل، صیفی جات و میوه های خارج از فصل را به بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی با بهره گیری از متخصصین اروپایی و کشور هلند تولید و پرورش دهد.
مشاور رئیس جمهور در حاشیه این مراسم گفت: این پروژه برای 3000 نفر اشتغال ایجاد می‌کند و تکنولوژی ساخت این گلخانه بر عهده یک شرکت هلندی است که در نوع خود در کشور بی نظیر است.
مرتضی بانک صبح امروز از دو پروژه سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار در حوزه پتروشیمی و فولاد بازدید کرد. 
مرتضی بانک در بازدید از مجتمع فولاد مکران چابهار بر ضرورت اهتمام بیشتر و سرعت بخشیدن به تکمیل و تجهیز این مجتمع تاکید کرد. 
مجتمع فولاد مکران چابهار بعد از بهره برداری یک و نیم میلیون تن فولاد در سال تولید می کند و تاکنون برای 400 نفر ایجاد اشتغال کرده است.
مشاور رییس جمهور در ادامه از مجتمع پتروشیمی نگین مکران بازدید کرد.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو