ارز دولتی همچنان به ایرلاین‌های داخلی پرداخت می شود

معاون بهره برداري فرودگاهي شهرفرردگاهي امام خميني (ره) با اشاره به این که طی مذاکرات صورت گرفته قرار است ساعت ۲۴ امشب، هواپیمایی آسمان مسافران پرواز لغو شده کیش ایر را به استانبول منتقل کند، گفت: ایرلاین های داخلی مشکلی برای دریافت ارز دولتی ندارند.

به گزارش فرينا به نقل از تسنيم علی رستمی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: هواپیمایی کیش ایر با هواپیمایی آسمان برای جابجایی مسافران تهران-استانبول این شرکت مذاکره کرده اند و پرواز جایگزین گذاشته و قول داده اند قبل از ساعت 24 امشب این پرواز انجام شود.
وی تصریح کرد: بیشتر مسافران پرواز مذکور به هتل منتقل شده اند و تعدادی هم تمایلی به رفتن نداشتند که در ترمنیال منتظر انجام پرواز هستند.
وی با اشاره به این که به مدیران کیش ایر تاکید کرده ایم از مسافران به نحو شایسته ای پذیرایی کنند، افزود: پرداخت ارز به ایرلاین های داخلی مشکلی ندارد و به شرکت هایی که قرار است ارز دولتی داده شود، فعلا پرداخت صورت می گیرد.
معاون بهره بردار فرودگاهي شهر فرودگاهی امام بیان کرد: ارز مسافری نیز از طریق حواله توسط سه بانک ملت، ملی و سامان در فرودگاه امام واگذار می شود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو