ضرورت آگاه سازی مردم از فعالیت پتروشیمی ها در راستای مسئولیت های اجتماعی

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: رسالت شورای راهبردی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی آگاه سازی مردم، برقراری ارتباط و تامین نیاز آنها است.


به گزارش فرینا، رضا نوروز زاده در شصت و چهارمین نشست شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی افزود: سرمایه‌گذاری ابتدایی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در ماهشهر و عسلویه نشان دهنده این است که از ابتدا نبوغ لازم وجود داشته و سرمایه‌گذاری به شکل جامع انجام شده است با توجه به اینکه 30 هزار نفر بطور مستقیم در قالب واحد‌های صنعتی به جمعیت استان اضافه شده است باید در هزینه های استان هم شریک باشیم زیرابودجه دولتی بر اساس جمعیت ثبت شده تعیین می شود.

نوروز زاده گفت: با خصوصی سازی هر شرکتی هویت حقوقی خود را یافته و هیچ تعهدی نسبت به خارج از فضای کارخانه خود ندارد اما با تشکیل شورای راهبردی، شرکت ها مسئولیت را برعهده گرفته اند و اقدام های بسیار خوبی تاکنون محقق شده است.

وی با بیان این که اگر همت واحد‌های پتروشیمی نبود در شرایط کنونی به لحاظ توان اقتصادی دچار مشکل می شدیم افزود: با افزایش گفتمان دو طرفه با مردم آنها نیز شاهد تلاش واحد‌های صنعتی در سطح منطقه خواهند بود. رسالت شورای راهبردی نیز برقراری ارتباط با مردم و تامین نیاز آنها است.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: امیدواریم شرکت های صنعت پتروشیمی نسبت به تامین مسئولیت اجتماعی متعهد باشند و مردم را نیز آگاه کنیم.

بر اساس این گزارش عبدالرضا غلامی دبیر شورای راهبردی نیز در مورد اقدامات 4 سال گذشته شورا گفت: قریب به 70 میلیارد تومان مصوبه برای توسعه شهرستان توسط شورا در نظر گرفته شد که از این میزان 58/5 میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت مولد که تولید کننده ثروت است مانند شبکه راه آهن تخصیص یافت که از این میزان 3/5 میلیارد تومان صرف ساخت مینی بیمارستان بندر امام خمینی بود که در چند ماه آینده بهره‌برداری می‌شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو