بهره برداری از هشت پروژه عمرانی در شهر فرودگاهی امام(ره)

مدیرعامل شركت شهر فرودگاهی امام گفت: اطلاعات کامل پروژه‌های عمرانی شهر فرودگاهی امام جهت استحضار مردم عزیز ایران در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) (IKACNews)؛ هشت طرح عمرانی شامل اپرون مسافری، اپرون کارگو (باری)، پیر شرقی، ساختمان درب آهن، ساختمان آتش‌نشانی شهری، توسعه ساختمان اداری ترمینال یک، سالن روادید و ساختمان تسهیلات حراست در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) صبح امروز چهارم مرداد ماه با حضور دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی و مهندس آدم نژاد، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شركت شهر فرودگاهی امام افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
در ابتدای این مراسم، مدیرعامل شركت شهر فرودگاهی امام(ره) ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رئوف، حضرت علی‌بن‌موسی الرضا(ع) گفت: مهمترین دستاورد در اتمام و بهره برداری این پروژه‌های عمرانی، بهبود خدمت‌رسانی به مسافران فرودگاه امام(ره) خواهد بود که این مهم جزء برنامه‌های اصلی در پروژه بهسازی و بازسازی ترمینال یک شهر فرودگاهی است.
وی افزود: عملیات اجرایی اپرون مسافری فرودگاه امام خميني (ره) از نیمه دوم سال 95 در سه بخش اپرون، شانه و تاکسیوی آغاز شد و این طرح در مساحت 111 هزار متر مربع با پنج لایه بتن ریزی و عمر مفید 25 سال به بهره‌برداری رسید.
آدم نژاد با اشاره به اهميت اپرون کارگو فرودگاه امام(ره) گفت: این پروژه در مساحت 90 هزار متر مربع و با ظرفیت پارک 5 فروند هواپیمای باری طراحی و ساخته شده است.
رئیس هیئت مدیره شركت شهر فرودگاهی امام(ره) تصریح کرد: سالن صدور روادید با زیربنای 380 متر مربع امروز به بهره برداری رسید تا فضایی درخور شأن فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برای مسافران خارجی مهیا و آماده شده باشد.
وی با بیان اینکه برخی از پروژه‌هایی که امروز افتتاح شدند، از سال 88 کلید خورده و چندین پیمانکار برای تکمیل این طرح ها تعویض شده بود، تصریح کرد: یکی از سیاست‌های شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) این است که پروژه نیمه‌تمام نداشته باشیم و اگر طرحی قرار است انجام شود، صفر تا صد آن در زمان مشخص صورت گیرد و همچنین از اجرای پروژه‌هایی که ضروریت ندارند، خودداری کنیم.
آدم نژاد از انتشار اطلاعات کامل پروژه‌های عمرانی شهر فرودگاهی امام (ره) در آينده نزديك خبر داد و گفت: این حق مردم است که بدانند پروژه‌هایی که با هزینه آنان و برای آنان ساخته می شود، چه ویژگی‌هایی دارد، چرا ساخته شده و با چه کیفیتی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و این کار به مرور زمان انجام خواهد شد.
وی اظهار داشت: امیدواریم در آینده بسیار نزدیک بتوانیم ساختمان ترمینال سلام را مورد بهره‌برداری قرار دهیم و برگ زرینی را در دفتر ارائه خدمات به ملت بزرگ ایران رقم بزنیم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.