آماده سازی بازیکنان ملی پوش در شرایط شرجی جزیره قشم

مربی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان از شرایط آب و هوایی شرجی جزیره قشم به عنوان فرصتی مناسب برای آماده سازی بازیکنان بلند قامت ایران در مسابقات آسیایی بانکوک نام برد.

به گزارش فرینا، سیامک ویسی با اعلام این مطلب گفت: هدف از برپایی آخرین اردوی تیم ملی در جزیره قشم پیش از حضور در مسابقات آسیایی تایلند تامین آمادگی جسمی و روانی بازیکنان کشورمان می باشد.
وی با اشاره به سالن مناسب تیم بسکتبال استقلال زرین قشم و برگزاری تمرین های مورد نیاز و همچنین مسابقه با این تیم قشمی، ادامه داد: بازیکنان تیم ملی با انجام تمرینات فشرده، تلاش می کنند برای چهارمین بار به موفقیت در مسابقات آسیایی دست یابند.
به گفته ویسی، تیم ملی بسکتبال جوانان ایران تا کنون سه بار قهرمان آسیا شده و پنج بار هم به مسابقات جام جهانی راه یافته و هدف ما کسب چهارمین قهرمانی آسیا در مسابقات بانکوک با حضور تیم های مطرح استرالیا و نیوزلند و نهایتا ششمین مرحله راهیابی به مسابقات جهانی بسکتبال است.
او اظهار کرد: جوانان ملی پوش کشورمان در اردوی جزیره قشم تمرین های مورد نیاز از جمله تاکتیک های دفاعی و تهاجمی مقابل حریفان و پرتاب های 2 و سه امتیازی را به صورت جدی مرور کردند.
اردوی هفت روزه تیم ملی جوانان بسکتبال ایران از 31 تیر ماه گذشته تا ششم مرداد ماه جاری در جزیره قشم با هدف کسب آمادگی لازم برای رویای رویی در مسابقات آسیایی بانکوک جهت انتخابی قهرمانی جهان در حال برگزاری است.
ملی پوشان ایران پنج روز پس از پایان یافتن اردو در جزیره قشم، 11 مرداد ماه تهران را به مقصد بانکوک پایتخت کشور تایلند محل برپایی مسابقات آسیایی که 16 مرداد برگزار می شود، ترک می کنند.
روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم برای بلندقامتان بسکتبالیست کشورمان در این مسابقات آرزوی توفیق دارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.