مسجد جامع ارس باید زیبا و در شان ارسوندان باشد

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس در جمع مدیران امور مساجد بنیاد مسکن کشور و آذربایجان شرقی گفت: مسجد جامع ارس باید زیبا و در شان ارسوندان باشد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان در این جلسه که مدیران حوزه های فرهنگی و فنی و زیربنایی ارس نیز حضور داشتند، گفت: هر اقدام لازمی برای اتمام پروژه نیمه تمام مسجد جلفا انجام دهید.
نریمان گفت: مسجد نماد اعتقادات و مامنی برای ارتباط با خداوند بوده و باید استانداردهای فنی در آن رعایت شده و به زیباترین شکل احداث شود.
وی افزود: متاسفانه به دلیل سهل انگاری مراحل احداث این پروژه با وقفه همراه شده و باید هرچه سریع تر نسبت به شناسایی عوامل تاخیر و عمل به تعهدات از سوی طرفین تفاهم نامه اقدام شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس احداث بنای مسجد جامع ارس با معماری اسلامی مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدوارم با بررسی های مشاور پروژه امکان اجرای معماری زیبا و محیط جذاب و کارآمد در پروژه فعلی مهیا شود؛ در غیر این صورت مسجدی جدید با اصول مهندسی استاندارد و با نظارت دقیق در جلفا احداث خواهد شد.
وی هرگونه نقص فنی در اجرای پروژه های عمرانی در داخل محدوده منطقه آزاد ارس را غیر قابل قبول عنوان کرد و گفت: به هیچ عنوان نباید پروژه ای بدون نظارت فنی سازمان منطقه آزاد ارس در محدوده منطقه آزاد احداث شود.
گفتنی است سیزدهم اردیبهشت ماه 1396 در هشتمین جلسه شورای فرهنگی ارس تفاهم نامه تجدید بنای مسجد جلفا با تعهد 120 میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد ارس منعقد شده بود. بر اساس این تفاهم نامه و طبق درخواست هیئت امنای مسجد جلفا، مقرر گردید احداث و تعیین مشاور پروژه بر عهده هیئت امنای مسجد جلفا باشد.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.