واگذاری ۷۲ ساعته تلفن ثابت در جزیره قشم

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم از واگذاری تلفن ثابت در سراسر جزیره به متقاضیان در کمتر از ۷۲ ساعت با اولویت واحدهای صنعتی و تولیدی خبر داد.

به گزارش فرینا، محمدرضا عباسی افزود: با پرداخت یک‌ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال که معادل نرخ مصوب‌ سازمان تنظیم مقررات کشور است، امکان واگذاری تلفن ثابت منطبق بر بستر فناوری جدید، (تلفن تحت شبکه) (VOIP) به متقاضیان در قشم فراهم شده است. این خطوط علاوه بر خدمات معمول از جمله قابلیت دریافت و ارسال نمابر ,از امکاناتی از جمله راه اندازی, انتقال و جابجایی فوری و... نیز برخوردار است.
وی ادامه داد: دولت برای رفع انحصار  مجوز واگذاری خطوط تلفن ثابت را برای حدود بیست شرکت جدید صادر کرده که برخی از این شرکت های جدید در قشم سرمایه گذاری خود را شروع نموده اند.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: خطوط تلفن جدید در قشم امکان برقراری ارتباط با داخل و خارج از کشور را دارد و در حال حاضر دریافت تماسها از یکی از استانها  با اختلالاتی روبروست که ان شاءالله این مشکل هم به زودی رفع می شود.
عباسی در ادامه از رفع محدویت های مرتبط با پوشش اینترنت در سطح جزیره در آینده نزدیک خبرداد و افزود: یکی از مشکلات اصلی محدودیت اینترنت جزیره به ارتباط با سرزمین اصلی باز می گشت که با حمایت شرکت ارتباطات زیرساخت و تعامل سازمان در اتصال فیبرنوری جدید و پشتیبان این مشکل نیز در حال برطرف شدن است و به زودی دو خط ارتباطی با داخل کشور برقرار می شود.
وی ادامه داد: هم اکنون طرح تجهیز شهرک صنعتی تولا به کابل جدید فیبر نوری نیز در دست اجراست که با اتمام آن سرعت انتقال هرنوع داده از جمله اینترنت برای واحدهای صنعتی تا حد مطلوبی افزایش می یابد.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: تا آخر شهریورماه اینترنت پرسرعت، بدون هیچ محدودیتی در این منطقه ارائه می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو