پایان پروژه آسفالت شهرک سام و زال در قشم

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم از پایان عملیات پروژه آسفالت در شهرک سام و زال به عنوان نخستین شهرک شهر قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، محرم بهاروند اعلام کرد: با اجرای 12 هزار متر مربع آسفالت در بخش آخر شهرک سام و زال، آخرین مرحله آسفالت این شهرک با هدف کمک به بهداشت روانی و محیط زیست شهروندان به پایان رسید.
وی افزود: عملیات آسفالت چهار شهرک سام و زال، نریمان، بوستان و سیستان شهر قشم از اوایل اسفند ماه سال 96 به دستور حمید رضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دستور کار این معاونت قرار گرفت که تاکنون عملیات آسفالت بخش های مختلف این شهرک ها به پایان رسیده است.
به گفته معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم، عملیات آسفالت شهرک سام و زال به عنوان قدیمی ترین شهرک این شهر با 40 میلیارد ریال اعتبار و اجرای بیش از 130 هزار متر مربع آسفالت به پایان رسید.
او اظهار کرد: نهضت آسفالت در سرتاسر جزیره قشم از شهر قشم تا روستای باسعیدو در منتهی الیه غربی این جزیره از سه سال گذشته با اعتبارات سازمان منطقه آزاد قشم شروع شده است که نتیجه آن ایجاد تحولی عظیم در حوزه سلامت جاده ای و کاهش تصادفات در این منطقه می باشد.
بهاروند خاطرنشان کرد: بزودی با پایان یافتن آسفالت شهرک های شهر قشم، عملیات آسفالت معابر و خیابان های شهر تجاری درگهان نیز با هدف ارتقای سطح ایمنی و سلامت روان شهروندان آغاز خواهد شد.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو