انتصاب مدیرعامل منطقه ویژه اسلام آباد غرب بعنوان مشاور اجرائی جشنواره تئاتر ملی مرصاد

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب بعنوان مشاور اجرایی رئیس شورای سیاستگذاری تئاتر ملی مرصاد منصوب شد.

افشین کریمی، فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر ملی مرصاد، طی حکمی فرهاد تاب زر، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب را به عنوان مشاور اجرائی جشنواره تئاتر ملی مرصاد منصوب کرد. 
در این حکم آمده است:
مرصـاد تبلور عشق و ایثار و شهادت و از خود گذشتگی مـردمان سرزمین پهلوان خیز و دلیرمرد ایران اسلامی بوده و مردم سرافراز و شهـادت طلب اسلام آبادغـرب درخشان ترین لحظه های تاریخ دفاع مقدس را به نام خود رقم زدند. بـدون شک 5 مـرداد روزی ستـرگ و بزرگ در تاریخ انقـلاب اسلامی ایـران است که شـایسته است در همه ابعـاد به آن توجه شود که برگزاری جشنـواره ها و برنامه های متعـدد فرهنگی هنری اقدام شایسته برای حفظ این ارزش ها است.
با عنـایت به بـرگزاری دهمیـن جشنـواره تئـاتر مـرصاد و اهمیـت این رویـداد مـلی و همچنیـن با عنایـت به بـرگزاری  شایسته و  مناسب آن جنـابعالی که دارای حسن تجـربه و علاقمند به حـوزه فرهنگ و هنر هستید به عنـوان مشاور اجرایی رئیس شورای سیاستگذاری تئاتر مرصاد منصوب می نمائیم. 
امیـد است با عنایت الهی و توسل به شهـدای بـزرگ هشت سال دفاع مقدس به ویـژه شهـدای شهـر شهیـدان مرصاد زمینه هرچه باشکوه تر برگزاری این جشنواره را فراهم نمائید.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو