اعلام آمادگی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به تفویض اختیارات به منطقه آزاد ماکو

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در دیدار با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو، با اشاره به ماده ۶۵ احکام دائمی مناطق آزاد گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان آماده اجرای تفویض اختیارات این اداره به سازمان منطقه آزاد ماکو است.

به گزارش فرینا، عبداله چمن گلی با اشاره به اینکه بر اساس قانون مدیران سازمانهای مناطق آزاد به نمایندگی از طرف دولت بالاترین مقام منطقه محسوب می شوند افزود: کاهش بروکراسی های اداری و تامین زیرساخت ها باعث توسعه ورزش منطقه می شود و ما با تمام ظرفیت در خصوص معرفی و برندیگ منطقه آزاد ماکو تلاش می کنیم.

چمن گلی منطقه آزاد ماکو را مستعد برای برگزاری و میزبانی مسابقات  ملی و بین المللی دانست و گفت: اگر زیرساخت های ورزشی در منطقه فراهم شود، جوان علاقه مند به ورزش دلگرم شده و حس شادی و چابکی  در جامعه نهادینه می شود.

وی با اشاره به صندوق توسعه اشتغال و کارآفرینی جوانان آذربایجان غربی افزود: بر اساس مصوبه کارگروه، حداکثر تسهیلات پرداختی یک میلیارد ریال با کارمزد چهار درصد است که به طرح های برتر و برگزیده پرداخت می شود.
وی گفت: اولویت اخذ این تسهیلات با سازمان مردم نهاد تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان استان است که در حوزه جوانان فعالیت دارند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این دیدار با اشاره به سیاست های سازمان منطقه آزاد ماکو از سرمایه گذاری بر روی چند رشته ورزشی خاص که با توجه به شرایط اقلیمی و استعداد جوانان منطقه مزیت های بیشتری دارند خبر داد.

غلامرضا سلیمانی افزود: با شرایطی که سازمان مشکلات مالی دارد و همچنان پروژه های عمرانی در حوزه ورزش تعطیل نشده اند.

برچسب ها : منطقه آزاد ماکو
خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو