بازدید دادستان عمومی و انقلاب استان البرز از منطقه ویژه پیام

دادستان عمومی و انقلاب استان البرز در بازید از منطقه ویژه اقتصادی پیام، اقدامات دوره جدید مدیریتی این منطقه را ستود و گفت: دوره مدیریت فعلی قابل قیاس با دوره های قبلی نیست.

به گزارش فرینا، حاجی رضا شاکرمی و هیات همراه از مجموعه پیام بازدید کرده سپس در جلسه ای با حضور مدیر عامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام شرکت نمودند.

پس از برگزاری جلسه و بازدید از سالن ترمینال مسافری فرودگاه بین المللی پیام، شاکرمی افزود: امروز نسبت به بازدیدهای قبلی تغییرات محسوسی در پیام ایجاد شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: مجموعه پیام یک نقطه عطفِ شاخص برای توسعه و پیشرفت استان البرز است و می تواند استان را متحول نماید.

دادستان عمومی و انقلاب استان البرز افزود: مشکلات بحث تملک اراضی پیام، مشکلات زیست محیطی و بحث مرتبط با راههای دسترسی در این جلسه مطرح و تصمیماتی نیز گرفته شد که مقرر گردید جلسه «شورای سیاست گذاری حفظ حقوق بیت المال» را بزودی در پیام با حضور مسولین ذیربط برگزار کنیم.

به گفته شاکرمی اقداماتی که در دوره جدید مدیریتی پیام انجام شده قابل قیاس با سالهای قبل از ۹۵ نیست و اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم از سال ۹۶ به بعد فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در حال ساخته شدن است.

دادستان استان البرز ضمن تاکید بر هم افزایی بین بخشی دستگاهها در جهت رفع مشکلات پیام افزود: باید مسولین استانی و مسولین کشوری همت کرده و کمک کنند تا مجموعه پیام بیش از پیش بالنده شده و توسعه یابد؛ چرا که پیام علاوه بر تحول آفرینی در استان می تواند در سطح کشوری نیز تاثیرگذار باشد.

 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.