شورای رسانه در منطقه آزاد چابهار تشکیل می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: به‌منظور بهره‌گیری همه‌جانبه از خبرنگاران و فعالین فضای مجازی در توسعه فکری و محتوایی منطقه آزاد چابهار، شورای رسانه در این منطقه تشکیل می‌شود.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری تسنیم، عبدالرحیم کردی در نشستی صمیمانه با خبرنگاران افزود: نقش رسانه کمتر از مدیریت و اجرا نیست؛ برای توسعه که از قضا چابهار نیاز مبرم به آن دارد نیاز به توسعه فکری، روانی و ذهنی همگام با توسعه میدانی است.

کردی گفت: تلاش برای رشد، توسعه و آبادانی جمهوری اسلامی ایران از نقطه حساس چابهار که ظرفیتی ملی برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی است امروز به دغدغه اصلی مدیران ارشد تبدیل شده و خبرنگاران ملزم به توسعه فکری در این منطقه هستند.

وی افزود: به‌منظور بهره‌گیری همه‌جانبه خبرنگاران و فعالین فضای مجازی در توسعه فکری و محتوایی، شورای رسانه در منطقه آزاد چابهار تشکیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای و فضای مجازی در این شورا به کمک منطقه آزاد چابهار در تولید محتوا و توسعه فکری منطقه خواهند آمد تا فضای رسانه‌ای و افکار عمومی ایران نسبت به چابهار و ظرفیت‌های منحصر به فرد اقتصادی، گردشگری و ... آن که حقا و انصافا در هیچ‌جای ایران نمود ندارد آگاه‌تر و پویا‌تر شود.

کردی با اشاره به تدوین مسئولیت‌های اجتماعی منطقه آزاد چابهار افزود: ما از دوسال قبل به‌صورت جدی درگیر مسئولیت‌های اجتماعی شدیم و با همکاری موسسه مطالعات اجتماعی دانشگاه تهران، مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و سازمان منطقه آزاد چابهار را تدوین کردیم.

وی گفت: این مسئولیت‌ها که ما را ملزم می‌کند به توسعه محلی و شاخص‌های اجتماعی در شهر چابهار هم‌زمان با توسعه اقتصادی ادامه دهیم بسیار حائز اهمیت است؛ از خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای می‌خواهم روی این مسئولیت در قالب شورای رسانه مانور ویژه‌ای دهند تا رشد و توسعه محلی چابهار با توسعه ملی آن همگام شود.

شایان ذکر است تشکیل شورای رسانه در منطقه آزاد چابهار و بهره‌گیری از توان خبرنگاران برای مشاورت و توسعه در چابهار به پیشنهاد و پیگیری خبرنگار تسنیم اجرایی می‌شود.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو