خبرنگاران نقش بسزایی در توسعه چابهار دارند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران به عنوان همکار و همگام با مسئولان در توسعه و آبادانی چابهار نقش بسزایی دارند.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا؛ عبدالرحیم کردی در مراسم تجلیل از خبرنگاران افزود: اصحاب رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش تاثیر گذاری در پیگیری مشکلات مردم، توسعه و آبادانی منطقه دارند.
وی بیان کرد: مدیران منطقه آزاد چابهار همیشه پاسخگوی خبرنگاران برای انعکاس فعالیت ها و مشکلات این منطقه هستند.
کردی گفت: برای تعامل بهتر با خبرنگاران شورای اطلاع رسانی در این منطقه راه اندازی خواهد شد. 
وی افزود: انعکاس توانمندی های هر منطقه بویژه نقاط گردشگری شهرستان چابهار می تواند در جذب گردشگر نقش بسزایی داشته باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: چابهار به عنوان یک ظرفیت ملی در عرصه بین المللی مطرح است که باید خبرنگاران جایگاه آن را با اخبار مثبت و انعکاس ظرفیت ها ارتقا دهند.
کردی نقش خبرنگاران را در توسعه سواحل مکران و پیگیری طرح های نیمه تمام و انعکاس دستاوردهای دولت موثر عنوان کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار بر آموزش خبرنگاران و برگزاری دوره های آموزشی برای افزایش توان و تاثیرگذاری آنان تاکید کرد و افزود: در سال گذشته چهار دوره برای حوزه آموزش خبرنویسی، عکس و فیلم برگزار شده است.
محمدامین محمدی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی چابهار نیز اظهار داشت: مطالبه گری خبرنگاران می تواند هر جامعه ای را به رشد برساند.
عبدالوهاب ایران نژاد رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کنارک گفت: بیمه خبرنگاران، حمایت مادی و معنوی و تعامل با این قشر از سوی مسئولان ضروری است تا سواحل مکران به توسعه و آبادانی برسد.
شورای فرهنگ عمومی کشور در سال 78 روز 17 مرداد سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» مسئول دفتر خبرگزاری ایرنا در مزارشریف افغانستان را که در سال 1377 به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران به دست گروهی متحجر به شهادت رسید، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری کرده است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو