جشنواره تابستانی قشم امروز آغاز می شود / سه روز اقامت در قشم با 99 هزار تومان

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم از برپایی جشنواره تابستان 97 قشم از 20 مرداد تا 15 شهریور ماه با اقامت سه روزه مسافران جشنواره در هتل ها با 99 هزار تومان خبر داد.

به گزارش فرینا، مرتضی شیخ زاده اظهار کرد: افزایش ورود مسافران، ارتقای رونق اقتصادی اماکن اقامتی، بازارها و مجتمع های تجاری و افزایش تعداد علاقمندان حوزه گردشگری جزیره بخشی از اهداف برپایی این جشنواره است.
وی با اعلام اینکه برپایی این جشنواره برای نخستین بار به بخش خصوصی جزیره واگذار شده است، افزود: بنا به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم جامعه فعالین اقتصادی قشم مجری این جشنواره است و سازمان منطقه آزاد قشم نیز با مشارکت در سیاست گذاری و حمایت کامل خود از این جشنواره  سعی در تحقق اهداف این جشنواره دارد.
به گفته مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، معرفی ظرفیت های گردشگری جزیره، کاهش هزینه سفر و اقامت در قشم ویژه افراد متوسط جامعه در فصل تابستان و معرفی قشم به عنوان منطقه ای با شرایط خرید مناسب و با تخفیف ویژه از دیگر اهداف جشنواره تابستان 97 قشم است.
او تصریح کرد: برنامه های شاد و مفرح جشنواره تابستانه قشم به مناسبت شب شهادت امام جواد (ع) 21 مرداد، شب 27 مرداد به مناسبت شهادت زائران خانه خدا در سال 66 و شهادت امام محمد باقر (ع) در 28 مرداد تعطیل خواهد بود و صرفاً سایر خدمات این جشنواره شامل خرید با تخفیف و اقامت ارزان در روزهای اشاره شده برقرار می باشد
به گفته شیخ زاده، علاقمندان این جشنواره از سراسر کشور می توانند با ثبت نام در سایت "آژانس جنوب شرق" به عنوان آژانس سرویس دهنده خدمات اقامتی این جشنواره، از تخفیف سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه عوارض ورود به جزیره در اسکله پهل به لافت استفاده کنند.
وی در ادامه گفت : حمایت سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر عدم اخذ عوارض ورودی این سازمان از خودروهایی که از طریق این جشنواره وارد جزیه قشم می شوند ، یک حمایت کم نظیر در این راستا بوده و باعث ارزان سازی هرچه بیشتر سفر خودرویی به جزیره قشم در طول این جشنواره شده است .
شایان ذکر است در حال حاضر عوارض ماخوذه از هر سواری خودرو که وارد جزیره قشم می شود مبلغ 734.700ریال می باشد که مبلغ 438.900 ریال آن سهم سازمان منطقه آزاد قشم بوده و مقرر گردیده است تا این مبلغ از خودروهای ورودی به جشنواره  تابستانی قشم اخذ نگردد.
ووی از طلیسچی، مهدی  یراحی، محسن ابراهیم زاده، رضا صادقی، امید حاجیلی، حمید عسکری، امید جهان و حسن ریوندی و مسترلاین کرمانی به عنوان جمعی از هنرمندانی نام برد که طی مدت 21 شب برپایی جشنواره 97 در قشم هنرنمایی می کنند.
او اظهار کرد: در مدت برپایی این جشنواره و در بخش خدمات گردشگری به مسافران 50 درصد و در خرید از بازارها و مجتمع های تجاری هم بین 5 تا 50 درصد تخفیف داده می شود.
بنا به این گزارش، جزیره قشم دارای 22 مجتمع تجاری و حدود 15 هزار فعال اقتصادی است که این جشنواره می تواند جان تازه ای در کالبد فعالان این بخش و دیگر بخش های اقتصادی همچون مراکز اقامتی، حمل و نقل عمومی و حتی ورزش های دریایی بدمد.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو