منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری آمادگی جذب سرمایه گذار را دارد

 استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری برای سرمایه گذاری فراهم شده است.

به گزارش فرینا به نقل از مهر، اقبال عباسی در مراسم افتتاح جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی سازمان صداوسیما با اشاره به اینکه زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری برای سرمایه گذاری فراهم شده است، افزود: منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری دارای ۴۲۳ هکتار اراضی برای سرمایه گذاری است.
عباسی گفت: ۱۱۱ واحد تولیدی، ۴۴ واحد سلولوزی و ۴۴ واحد صنایع تبدیلی در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود.
وی با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاری بستری برای سرمایه گذاری است، افزود: از همه سرمایه گذارانی که تمایل به ایجاد اشتغال و رونق تولید دارند به این استان بیایند و در این منطقه سرمایه گذاری کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان پر ظرفیت در بخش های مختلف کشاورزی، گردشگری و صنعت است.

افق توسعه استان چهارمحال و بختیاری در بخش کشاورزی و گردشگری است
عباسی افزود: افق توسعه استان به ترتیب در بخش های کشاورزی، گردشگری و صنعت است.
وی گفت:  ۱۰ الی ۱۳ درصد آب کشور در چهارمحال و بختیاری تولید می شود و این استان دارای منابع گسترده آب است.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۲۱ درصد بادام کشور توسط چهارمحال و بختیاری تولید می شود، افزود: سالانه ۲۴ هزار تن بادام در این استان تولید می شود که ۱۵ هزار تن آن از نوع بادام مامایی است.
عباسی با بیان اینکه۱۰ درصد شیر خشک نوزادان کشور در این استان تولید می شود، گفت: سالانه بیش از سه میلیون قوطی شیر خشک توسط کارخانه تولید شیر خشک چهارمحال و بختیاری تولید می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: پنج درصد قارچ خوراکی کشور و ۱۳ درصد ماهی سردآبی کشور توسط چهارمحال و بختیاری تولید می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو