فرودگاه امام (ره) پذیرای بازگشت 26 هزار نفر از حجاج می شود

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: فرودگاه امام خمینی(ره) پذیرای بازگشت 26 هزار نفر از حجاج می شود.

به گزارش فرینا، علی رستمی با اشاره به آغاز عملیات پرواز برگشت حجاج به کشور افزود: ان شاء الله اولین پرواز مسافری روز دوشنبه مورخ پنجم شهریور در فرودگاه امام(ره) به زمین خواهد نشست و این عملیات تا 25 شهریورماه ادامه دارد.
رستمی با بیان اینکه 26 هزار نفر از حجاج در عملیات بازگشت از شهرهای جده و مدینه به فرودگاه امام(ره) منتقل خواهند شد، گفت: در این مدت 92 سورتی پرواز انجام خواهد گرفت که 68 پرواز به عهده شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" و قشم ایر است و 24 پرواز نیز توسط ایرلاین سعودی صورت می پذیرد.
وی افزود: طی جلسه ای که با سازمان هواپیمایی کشور داشتیم، مقرر شد بخشی از پروازهای بازگشت حجاج توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر انجام بگیرد تا پروازهای عادی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز با مشکل و تأخیر مواجه نگردد.
معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: یک سالن اختصاصی در بخشی از ترمینال یک فرودگاه امام(ره) برای بازگشت حجاج به کشور همانند عملیات رفت درنظر گرفته شده و پروازهای جانبازان محترم نیز از طریق پاویون VIP انجام میگیرد.
رستمی ادامه داد: از ایرلاین های مربوطه و شرکت هندلینگ کننده خواسته شده خدمات ویژه ای را برای افراد ناتوان جسمی و ویلچری درنظر بگیرند و همچنین تلاش کرده ایم صف های گیت گذرنامه و مدت زمان تحویل بار را در فرودگاه امام خمینی(ره) به حداقل برسانیم.
وی افزود: در سالن تحویل بار وسایل پذیرایی از حجاج تدارک دیده شده و در این مدت، بار آنها نیز وارد تسمه نقاله می شود و می توانند به مستقبلین ملحق شوند و فرودگاه را ترک کنند.
معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: خواهشمندیم مستقبلین با تعداد نفرات کم و به صورت محدود در فرودگاه حضور پیدا کنند، چرا که امکانات فرودگاه برای مسافران درنظر گرفته شده و هرچه تعداد مستقبلین کمتر باشد سطح خدمت رسانی به حجاج افزایش می یابد.
رستمی افزود: همچنین به مستقبلین عزیز توصیه می کنم پیش از حرکت به سوی فرودگاه امام(ره) از طریق شماره تلفن 096330 که به صورت شبانه روزی پاسخگوست، از زمان واقعی پرواز مطلع شوند و سپس در فرودگاه حضور پیدا کنند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو