انزلی میزبان دومین نمایشگاه محصولات کشاورزی

دومین نمایشگاه بین المللی محصولات کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته با نام (Agro Food ۲۰۱۸) از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه سال ۹۷ در مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

به گزارش فرینا، این نمایشگاه با حضور بیش از ۵۰ شرکت داخلی و چندین شرکت خارجی از کشورهای روسیه و کانادا در فضایی به مساحت بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع و در دو سالن با تعداد ۱۶۰ غرفه به مدت چهار روز برگزار می شود.
رهام قلیچی رییس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان در خصوص دلایل برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی های نوین در حوزه های کشاورزی، محصولات غذایی و صنایع وابسته، فرآهم نمودن فضای آشنایی شرکت های فعال در این زمینه با ظرفیت ها و نیازمندی های یکدیگر، ایجاد بسترهای تعامل و بازاریابی محصولات و خدمات مرتبط، و تبادل تجربیات بهمراه توسعه ارتباطات شرکت های استانی، کشوری و بین المللی با محوریت منطقه آزاد انزلی از مهمترین دلایل برگزاری نمایشگاه است.
وی با بیان اینکه از نکات جالب توجه نمایشگاه محصولات کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته؛ برگزاری برنامه های جنبی آموزشی و نمایشگاهی است، افزود: کارگاه های آموزشی آشنایی با روش های نوین واردات و صادرات محصولات کشاورزی و مواد غذایی در شرایط کنونی، روش های نوین افزایش فروش در شرایط رکود و آشنایی با روش ها و فرصت های جدید سرمایه گذاری در طول مدت برگزاری نمایشگاه با حضور اساتید ایرانی و اتریشی برپا می شود.
رییس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان افزود: نمایش پخت و عرضه غذاهای محلی گیلانی با لباس محلی از جذاب ترین بخش های جنبی نمایشگاه مزبور خواهد بود که با همکاری شهرداری رشت و فعالین بخش خصوصی این حوزه برگزار می شود.
رهام قلیچی در خصوص حوزه های فعالیت شرکت های حاضر در این نمایشگاه گفت: تولید محصولات کشاورزی، صنایع غذایی، صنایع تبدیلی کشاورزی ساخت ماشین آلات و تجهیزات، تولید مواد اولیه حوزه دام و طیور، صنایع بسته بندی، شرکت های خدمات مشاوره و ... از جمله مهمترین محورهای فعالیت شرکت های حاضر در دومین نمایشگاه بین المللی محصولات کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته منطقه آزاد انزلی است.
دومین نمایشگاه بین المللی محصولات کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته منطقه آزاد انزلی از سوی مرکز آموزش بازرگانی استان و با همکاری سازمان جهاد و کشاورزی گیلان، سازمان صنعت معدن تجارت استان، شورای اسلامی و شهرداری رشت و شرکت سرمایه گذاری و توسعه انزلی برگزار می شود.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.