عملیات پروژه پنجره واحد مناطق آزاد از دیماه 97 آغاز می شود

دبیر کمیته راهبردی فناوری اطلاعات و مدیر پروژه پنجره واحد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، در جریان بازدید تیم پروژه از منطقه آزاد کیش، از پایان فاز شناخت پروژه پنجره واحد در آذرماه سال جاری و شروع عملیاتی پروژه از روزهای ابتدایی زمستان 97 خبر داد.

محمد امین اله داد در گفتگو با فرینا، با بیان این مطلب گفت: تاکنون فاز مربوط به شناخت مناطق آزاد در پروژه پنجره واحد در شش منطقه آزاد به صورت دوره ای و با هدف دست یافتن به مکانیزمی برای ارائه بهترین نوع خدمات مورد بررسی قرار گرفته و در حال حاضر، تیم مشاوران پروژه مشغول انجام بازدیدها در منطقه آزاد کیش هستند.
اله داد افزود: همزمان با بازدید از منطقه، نسبت به برگزاری کارگاه‏های تعاملی با مدیران سازمان اقدام شده و همچنین جلساتی به صورت موازی در زمینه فناوری اطلاعات و تکنولوژی، تحولات سازمانی و شناخت موانع درون سازمانی و همچنین بررسی موانع قانونی و مقرراتی  کسب و کار و سرمایه گذاری در منطقه آزاد کیش به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.
به گفته مدیر پروژه پنجره واحد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، هدف نهایی از بررسی فاز شناخت پنجره واحد، رسیدن به طرح جامعی است که در یک فاصله زمانی یک ساله، فرآیندهای عمده سرمایه گذاری و کسب و کار در مناطق آزاد کشور را به صورت الکترونیکی به سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ارائه کنیم.
وی افزود: فاز مشاوره پروژه پنجره واحد از اردیبهشت ماه امسال شروع شده و پیش بینی می شود تا پیش از پایان آذر ماه امسال به پایان برسد تا ظرف یک سال آینده بتوانیم مراحل خدمات و تسهیلات ویژه را با پیاده سازی نرم افزاری و زیرساختی و همچنین آموزش به سرمایه گذاران ارائه کنیم.
هم اکنون، اجرای فاز شناخت پروژه پنجره واحد پس از بررسی شش منطقه آزاد، در منطقه آزاد کیش در جریان است.

 

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو