بازگشایی طولانی ترین پیست سافاری ساحلی کشور در منطقه آزاد قشم

طولانی ترین پیست سافاری ساحلی کشور در منطقه آزاد قشم، با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه بازگشایی شد.

به گزارش فرینا، پیست سافاری ساحلی منطقه آزاد قشم با سرمایه گذاری 115 میلیارد ریالی بخش خصوصی به طول ده کیلومتر، در امتداد ساحل قرار گرفته و در برخی قسمت ها در نزدیک ترین نقطه به دریا، شرایط متفاوتی را از نظر جذابیت های گردشگری و تفریحی نسبت به سایر پیست های کشور و جهان برای گردشگران ایجاد می کند.
 این پیست که با هدف تقویت حوزه گردشگری و اقتصاد محلی در فروردین ماه 1396 کلنگ زنی شد، در حال حاضر به صورت میانگین و با توجه به ایام پیک کاری در جزیره، برای 30 نیروی بومی به صورت مستقیم و 300 نیرو به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.
 سرمایه گذار این پروژه، موسسه آسمان آبی قشم با ارائه امکانات تفریحی همچون خدمات سافاری، باگی، موتورسواری و موتور چهار چرخ، همچنین ورزش های مهیج هوایی مانند جایروکوپتر، کایت موتوردار، ترک پاراگلایدر و هواپیما دو نفره فضایی شاد و خاطره انگیز برای استفاده قشموندان و گردشگران ایجاد نموده است.
همچنین برپایی کمپ صحرایی برای پذیرایی از علاقمندان بخشی دیگری از خدمات این سایت بی نظیر را شامل می شود.
گفتنی است، مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور جهت بازدید از پروژه های حوزه نفت و انرژی و شیلات منطقه آزاد قشم، صبح سه شنبه یکم آبان ماه با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار، امام جمعه شهرستان قشم و جمعی از معاونین، مدیران سازمان و شهرستان از طریق اسکله شهید ذاکری قشم وارد این منطقه آزاد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو