پشتیبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از استمرار تولید

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: مهم‌ترین وظیفه ما در این سازمان، پشتیبانی از استمرار تولید در منطقه است.

به گزارش فرینا، سیدپیروز موسوی با بیان این‎که پارس جنوبی امانت ۸۰ میلیون ایرانی است، افزود: پارس جنوبی از مناطق بسیار حساس و مهم و قطب انرژی و اقتصادی کشور است و مدیریت این مجموعه بزرگ تدابیر ویژه‎ای می‎طلبد تا بتوانیم زمینه‎های استمرار تولید در منطقه را فراهم کنیم.

موسوی ادامه داد: وجود صنایع بزرگ پتروشیمی و گازی موجود در منطقه با درآمد بسیار بالا و همچنین گازرسانی به صنایع و منازل مردم در سرمای زمستان نشان می‎دهد که هر ثانیه فعالیت در این منطقه حساس و حیاتی است و وظیفه سازمان منطقه ویژه پارس پشتیبانی از تداوم این فعالیت‎هاست.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان این‎که حمایت از برنامه‎های توسعه‎ای، نگهداشت و بهره‎برداری از سرمایه‎های عظیم کشور و مسئولیت اجتماعی، سه موضوع مهم در منطقه است که با جدیت دنبال خواهد شد، گفت: خوشبختانه در سال‎های گذشته، فازهای پارس جنوبی یکی پس از دیگری به بهره‎برداری رسیده است و دیگر فازهای باقی‌مانده نیز با سرعت خوبی در حال پیشرفت هستند؛ با تدابیر وزیر محترم نفت هم‎اکنون در ظرفیت تولید گاز از پارس جنوبی با قطر برابر هستیم و این جز با تلاش کارکنان صنعت نفت و حمایت مردم مناطق پیرامونی میسر نبوده است.

موسوی افزود: سرمایه عظیم موجود در منطقه شامل صنایع بالادستی، میان‌دستی و پایین‎دستی متعلق به کشور و مردم است و ما در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از همه کسانی که در زمینه نگهداشت و بهره‎برداری فعالیت می‎کنند پشتیبانی و حمایت می‎کنیم و اگر در برخی زمینه‎ها مشکلاتی وجود دارد، با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی با تاکید بر نقش سازمان منطقه ویژه پارس در ایفای مسئولیت‎های اجتماعی، گفت: مردم مناطق پیرامونی همواره میزبانان خوبی برای صنعت نفت بوده‎اند و اگر در منطقه موفقیت‎هایی حاصل شده، به دلیل حمایت مردم این مناطق از صنعت نفت بوده و همه باید تلاش کنیم تا مشکلات و کمبودهایی که در حوزه پیرامونی وجود دارد برطرف شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.