نخستین دوره مسابقات جهانی کنگ فو در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود

نشستی با حضور دبیر کل فدراسیون جهانی کونگ‌فو در سازمان منطقه آزاد اروند به‌منظور برگزاری نخستین دوره مسابقات جهانی کنگ فو برگزار شد.

به گزارش فرینا، نشست هماهنگی برگزاری نخستین دوره مسابقات جهانی کونگ‌فو به میزبانی منطقه آزاد اروند با حضور مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، دبیر کل فدراسیون جهانی کونگ‌فو، دبیر کل فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران و اعضا هیئت‌رئیسه  فدراسیون آسیایی در محل این سازمان برگزار شد.

دبیر کل فدراسیون جهانی کونگ‌فو در این نشست گفت: به دلیل تجارب درخشان منطقه آزاد اروند در برگزاری مسابقات جهانی و بین‌المللی کنگ فو، وجود منابع انسانی توانمند و باتجربه در این منطقه، وجود شرایط آب و هوایی مناسب و نگاه ویژه وزارت ورزش، منطقه آزاد اروند را بهترین مکان به جهت برگزاری نخستین دوره رقابت‌های جهانی کونگ‌فو دیدیم.

عزت‌الله ابراهیمی افزود: به دلیل تجارب درخشان منطقه آزاد اروند در برگزاری مسابقات جهانی و بین‌المللی و وجود منابع انسانی توانمند و باتجربه در این منطقه و وجود شرایط آب و هوایی مناسب و دید ویژه وزارت ورزش، اروند را بهترین مکان به‌منظور برگزاری نخستین دوره رقابت‌های جهانی کونگ‌فو دیدیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو