اهدای سه نشان دریا، صدف و مروارید به مدیران، هنرمندان و سرمایه‌گذاران در کیش

معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از اهدای ۳ نشان دریا، صدف و مروارید به مدیران عامل تاثیرگذار که در توسعه جزیره نقش ایفا کرده‌اند، اهالی فرهنگ و هنرمندان و سرمایه‌گذارانی که در معرفی کیش تاثیرگذار بوده‌اند، خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از ایلنا، سعید پورعلی در این مراسم گفت: آیین روز کیش، دفتر تازه‌ای را به روی جزیره کیش بازمی‌کند چراکه رویداد‌سازی و خاطره‌سازی یکی از راه‌های رونق و توسعه مناطق بوده و جزیره کیش برای ادامه پیشرفت توسعه خود به برگزاری رویداد‌های مختلفی همچون این رویداد نیازمند است.
پورعلی افزود: کیش برای استمرار رونق و شکوفایی خود نیاز به معرفی بازارهای ملی؛ بین‌المللی و منطقه‌ای دارد.
وی گفت: ظرفیت‌های جغرافیایی، فرهنگی و فرصت‌های مهمی وجود دارد که باید با ابزارهای مختلف نه تنها در داخل بلکه در سطح جهانی آنها را تبیین و معرفی کرد.
معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: بدین منظور ستاد تدبیر کیش ابتدا در جغرافیای محلی و سپس در سطح ملی کار خودش را آغاز کرد.
پورعلی ادامه داد: کیش سرزمین مهر و محبت و دوستی و دروازه ایران به جهان و جهان به ایران است. همه اینها از ویژگی‌هایی‌ست که با میهمانانش به‌عنوان گردشگران این منطقه به اشتراک می‌گذارد.
وی افزود: این سرزمین می‌رود تا خود را به شکوفایی توسعه و آبادانی در دنیا معرفی کند.
معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه هرکدام‌ از سنت‌ها و جاذبه‌های تاریخی کیش قابلیت تبدیل به‌رویداد شدن را دارند، گفت: ستاد کیش برای توسعه هرچه بیشتر این جزیره، تصمیم گرفت که روز کیش را به‌عنوان رویداد معرفی کند و در راستای همین موضوع قرار است ۳ نشان دریا، صدف و مروارید را به مدیران عامل تاثیرگذار که در توسعه جزیره نقش ایفا کرده‌اند، اهدا کند. بر همین اساس نشان دریا مختص به مدیران ارشد، صدف مختص به اهالی فرهنگ و هنرمندان و نشان مروارید مختص به سرمایه‌گذاران است.
پورعلی در پایان ابراز امیدواری کرد: شور و نشاط در جزیره، همراه با رونق و آبادانی این خطه با حمایت و همراهی تک تک همراهان اعم از بخش خصوصی، عمومی، رسانه، بازاریان، اصناف و سرمایه‌گذاران به‌زودی محقق شود.

در ادامه این مراسم از چند خانواده‌ شهید جزیره کیش تجلیل به‌عمل آمد.

گفتنی است؛ خانواده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، محمد ابراهیم انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، علیرضا جعفری هرندی معاون توسعه مدیریت و محمد معزالدین معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ناصر شریفی نماینده مردم کیش و بندرلنگه و معصومه آقاپور علیشاهی نماینده شبستر و عضو کمسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این مراسم حضور داشتند.

یادآور می شود؛ از امسال بیستم آبان ماه به عنوان «روز کیش» نامگذاری شده است. تخفیف 50 درصدی بهای هتل ها و مراکز اقامتی، حمل و نقل رایگان ناوگان مینی بوس رانی و بخشی از ناوگان تاکسی رانی خدماتی است که به ساکنان و مسافران کیش در این روز ارائه می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.