با حضور نمایندگان اتحادیه اروپا؛

برگزاری سمینار آموزشی «لجستیک و زنجیره حمل و نقل» در تهران

سمینار آموزشی «لجستیک و زنجیره حمل و نقل» با حضور محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، اعضای هیات عامل و مدیران ارشد این سازمان و ۱۶ نفر از مقامات ارشد بخش حمل و نقل اتحادیه اروپا صبح امروز در محل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.

به گزارش فرینا، در سمینار آموزشی «لجستیک و زنجیره حمل و نقل» که با هماهنگی اداره کل حمل و نقل اتحادیه اروپا، در تهران برگزار شد، به مباحثی چون «نقش زنجیره تأمین در حمل و نقل دریایی » و « نحوه عملیات بندری در ایران و اتحادیه اروپا» پرداخته شد.

«تحلیل و بررسی خدمات حمل و نقل بندری و دریایی و خدمات لجستیک در ایران و اروپا» ؛ «هوشمند سازی بنادر و پنجره واحد خدمات بندری و دریایی و تأثیر آن در زنجیره حمل و نقل» و «ایمنی و محیط زیست دریایی و نقش آن در زنجیره تأمین کالا » از دیگر عناوین این سمینار بود.

در دوره آموزشی لجستیک و زنجیره حمل و نقل، علاوه بر مدیران و کارشناسان سازمان بنادر در ستاد و بنادر کشور، نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، وزارت خارجه، اعضای انجمن پایانه داران بنادر کشور، اعضای انجمن خطوط کشتیرانی، اتحادیه مالکان کشتی، گمرک جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفتکش و کارشناسان صنعت حمل و نقل کشور حضور داشتند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو