بیش از 60 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در چابهار پرداخت شد

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: بیش از 60 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط این صندوق از ابتدای سالجاری تاکنون در چابهار به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش فرینا، اصغر نورالله زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در چابهار افزود: تسهیلات ارائه شده به 218 نفر در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی، گرشگری و شیلاتی پرداخت شده است.
نورالله زاده گفت: 120 طرح دیگر در چابهار در دست بررسی است و پس از نهایی شدن 10 میلیارد تومان برای اجرای آنها پرداخت می شود.
وی ادامه داد: 12 طرح در مرحله انعقاد قرارداد برای اجراست که 2 میلیارد تومان برای آنها در نظر گرفته شده است.
مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور افزود: سیاست ما برای اجرای مشاغل خرد، خانگی و اشتغالزاست که می تواند در زمان بسیار کوتاه منجر به تولید و درآمدزایی شود.
نورالله زاده اظهار داشت: از هر طرحی که برای ایجاد اشتغال، کمک به توسعه روستایی، توانمند کردن خانوارها و افزایش درآمد مردم کمک کند حمایت و تسهیلات لازم در اسرع وقت در اختیار آنان قرار داده می شود.
وی افزود: طرح هایی نظیر پرورش شترمرغ و تولید عروسک از گونه های نادر جانوری در چابهار از کارهای بسیار خوب اشتغالزاست که باید نهایت همکاری لازم برای توسعه این طرح ها انجام شود.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امیدکشور گفت: چابهار ظرفیت های خوبی برای اشتغالزایی در زمینه های مختلف دارد و متقاضیان با ارائه طرح های خود به صندوق کارآفرینی امید تسهیلات لازم را دریافت کنند.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 3 شهر به نام های چابهار، پلان و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو