فن آوران بالاتر از ظرفیت اسمی تولید می‌کند؛

رکورد تولید متانول در پتروشیمی فن آوران شکسته شد

آبان ماه امسال، برای نخستین بار رکورد تولید روزانه 3042 تن محصول متانول در پتروشیمی فن آوران به ثبت رسید که دستیابی به این میزان تولید محصول در 15 سال گذشه بی‌سابقه بوده است.


به گزارش فرینا، همزمان با انجام تعمیرات اساسی پتروشیمی فن آوران، رکورد تولید در این غول متانولی ماهشهر شکسته شده است.
آمارهای رسمی نشان می دهد پس از انجام تعمیرات اساسی واحد متانول پتروشیمی فن آوران در اردیبهشت ماه امسال، مرداد ماه امسال رکورد تولید ماهانه 88 هزار و 235 تن متانول و در نهایت آبان ماه امسال یک رکورد جدید از ابتدای راه اندازی پتروشیمی فن آوران تاکنون به ثبت رسیده است.
بر این اساس هفتم آبان ماه امسال امکان تولید دو هزار و 975 تن متانول در این مجتمع پتروشیمی به ثبت رسیده و برای نخستین بار پس از راه اندازی، تولید روزانه متانول در مجتمع پتروشیمی فن آوران از مرز ظرفیت اسمی روزانه خود عبور کرده است.
در همین حال فرشاد اسفندیاری با اشاره به ثبت رکورد جدید متانول در پتروشیمی فن آوران، گفت: این شرکت پتروشیمی روز دوشنبه 21 آبان ماه 1397 برای نخستین بار به رکورد تولید روزانه 3042 تن محصول متانول دست یافت که دستاوردی بزرگ برای این مجموعه به شمار می رود.
سرپرست پتروشیمی فن آوران، افزود: دستیابی به این میزان محصول در 15 سال گذشه بی سابقه بوده و تحقق آن مرهون تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان این شرکت و برنامه ریزی های دقیق بعمل آمده برای تعمیرات اساسی ابتدای سالجاری بوده است.
به گزارش انرژی نیوز، پتروشیمی فن آوران از ظرفیت تولید سالانه نزدیک به یک میلیون و 300 هزار تن متانول، منواکسید کربن و اسید استیک برخوردار است.
پتروشیمی فن آوران سومین واحد تولید متانول کشور به شمار می رود و این شرکت دارای رتبه سی و دوم ظرفیت اسمی در میان 368 تولید کننده متانول در سطح جهان است که از سال 1383 با تولید روزانه 683 تن محصول متانول، کار خود را در منطقه ویژه اقتصادی و پتروشیمی ماهشهر، آغاز کرده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.