حضور بیش از 200 خبرنگار داخلی و خارجی در نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی کیش

نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی کشور توسط 200 خبرنگار، تصویربردار، گزارشگر و عکاس داخلی و خارجی پوشش رسانه ای داده می شود.

به گزارش فرینا، نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی کشورکه 5 تا 8 آذر به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود یکی از مهمترین رویدادهای هوایی ملی است که در شرایط کنونی به لحاظ استراتژیک از اهمیت بیشتری برخوردار است. حضور بیش از 200 فعال رسانه ای در حوزه های خبرنگاری، عکاسی و تصویربرداری از رسانه های معتبر ملی و بین المللی بیانگر این موضوع است.

در نمایشگاه امسال بیش از 100 شرکت داخلی وخارجی آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را درحوزه صنایع هوایی و فضایی عرضه می کنند.

در بخش نمایش هوایی نیز 4 تیم داخلی و خارجی با انواع هواپیماهای سبک، مسافری، جت ها، جنگنده ها و پهپادها با اجرای مانور هوایی و آکروبات لحظات شاد و مفرحی به نمایش می گذارند.

برگزاری سمینارهای تخصصی و حضور کشورهای فعال در حوزه فضایی و فضانوردان از بخش های جنبی و ارزشمند این رویداد مهم هوایی کشور است.

رونمایی از طرح های نوآورانه و دانش بنیان داخلی، برگزاری چندین کارگاه آموزشی و کنفرانس های بین المللی هوانوردی و حضور تیم منجمین با خودروی سیار در شهر برای دیدن آسمان کیش در شب از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

گفتنی است در بخش نمایشگاهی این رویداد در فضایی به وسعت 17 هزار مترمربع و در سه سالن سرپوشیده با حضور شرکت کنندگان ایرانی و نمایندگانی از کشورهای روسیه، آلمان و ایتالیا برگزار می شود. در بخش نمایش هوایی نیز در ضلع شمال شرقی فرودگاه بین المللی کیش در فضایی به وسعت 100 هزار مترمربع نمایش هوایی اجرا می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو