حضور شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در بزرگترین رویداد هوایی کشور

شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با برنامه هایی از قبیل برگزاری نشست مدیران فرودگاهی مناطق آزاد کشور، هم‌اندیشی صاحبان مشاغل مرتبط با هوانوردی و کارگاه آموزشی مدیریت منابع فرودگاهی و صدور مجوز پرواز، حضوری مؤثر در نهمین دوره ایران ایرشو خواهد داشت.

به گزارش فرينا، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با هدف معرفی آخرین اقدامات و دستاوردهای خود در حوزه‌های هوانوردی، لجستیک، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و توسعه زیر ساخت در نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران (ایران ایرشو) حضور می‌یابد.

ايران ایرشو به عنوان بزرگترین رویداد هوایی کشور آخرین دستاوردهای هوایی، هواپیمایی و هوافضا از 115 شرکت داخلی و خارجی را به نمایش می‌گذارد و نقش بسزایی در گسترش مناسبات تجاری شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران صنعت هوانوردی دارد.

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با غرفه‌ای به وسعت 140 متر در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش بازدیدکنندگان را با آخرین فعالیت‌ها و رویدادهای این مجموعه در حوزه های عملیات هوانوردی و سامانه‌های ناوبری، برنامه‌ریزی و هماهنگی پرواز، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، کسب و کار و سرمایه‌گذاری، عملیات ایمنی زمینی هواپیما و مدیریت اپرون، شهر الکترونیکی و خدمات در بستر فناوری اطلاعات، توسعه زیرساخت و بهبود کیفیت فرودگاهی آشنا می‌سازد.

گفتنی است، شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با برنامه‌هایی از جمله برگزاری ورکشاپ مدیریت منابع فرودگاهی و صدور مجوز پرواز، جلسات عقد تفاهم‌نامه با شرکت‌های مرتبط صنعت هوانوردی در خصوص افزایش توان عملیاتی، نشست هم‌اندیشی صاحبان صنایع و مشاغل مرتبط با هوانوردی در بستر استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین اولین نشست مدیران فرودگاهی مناطق آزاد با رویکرد توسعه بخش‌های مسافری بتا حضور پررنگ و مؤثری در نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران (IranAirshow) با حضور واحدهای تولیدی، خدماتی، تجاری، تحقیقاتی و آموزشی داخلی و خارجی صنعت هوانوردی از تاریخ 5 لغایت 8 آذرماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.