1 / برگزاری "همایش معاونین اقتصادی و سرمایه گذاری مناطق آزاد کشور" به میزبانی منطقه آزاد چابهار

عضو هیئت مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار، گفت: "همایش معاونین اقتصادی و سرمایه گذاری مناطق آزاد کشور" به میزبانی سازمان در مرکز همایش های بین المللی منطقه آزاد چابهار ۲۸ تا ۲۹ آذرماه ۹۷ برگزار می شود.

به گزارش فرینا، غلامرضا پناه، افزود: در این همایش اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور نیز حضور خواهند داشت که نشست های تخصصی مشترک، کارگروهها و ارایه پلتفرم توسط شرکت کنندگان از برنامه ها و موضوعات این همایش هستند.

پناه گفت: ارایه پلتفرم های نوین کسب کار و نشست مشترک سگکوک، ارایه صندوق حمایت و ضمانت تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و واحدهای کسب و کار از دیگر برنامه های این همایش می باشند.

وی افزود: تشکیل کارگروههای گمرک و تجارت با حضور مدیران گمرک و بازرگانی، تسهیل تولیدکنندگان با حضور مدیران صنایع و توسعه فناوری نوین با حضور مدیران سرمایه‌گذاری مناطق آزاد کشور برگزار می شود.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بازدید از واحدهای منتخب تولیدی، دانشگاه بین المللی چابهار و افتتاح مرکزنوآوری منطقه آزاد چابهار از دیگر برنامه های این همایش هستند.

گفتنی است؛ شرکت کنندگان در این همایش از مراکز تفریحی و توریستی چابهار بازدید خواهند کرد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو