اولویت اشتغال در شرکت شهر فرودگاهی با شهروندان همجوار فرودگاه امام(ره) است

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای در این فرودگاه گفت: اجرای این برنامه‌ها نیازمند ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف است که قطعاً نیروهای موردنیاز آن‌ از میان ساکنان شهرهای همجوار فرودگاه تأمین می‌شود.

به گزارش فرینا، علی رستمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در پرند، با اشاره به طرح توسعه برنامه‌های زیست محیطی و توریسم درمانی در شهر جدید پرند و رباط‌کریم افزود: با ایجاد کمربند سبز فرودگاهی که در دستور کار دولت قرار دارد می‌توان این‌گونه آلودگی‌ها را کاهش داد همچنان که در این راستا با همکاری شهرداری پرند و مدیریت بیمارستان رباط‌کریم سالانه 200 هزار نهال در اطراف فرودگاه امام خمینی(ره) کاشته می‌شود.

ترمینال فرودگاهی سلام به‌زودی افتتاح می‌شود

رستمی با تأکید بر توسعه روزافزون شرکت مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: با توجه به پرواز روزانه ده‌ها فروند هواپیما از فرودگاه امام خمینی(ره) به مقصدهای مختلف جهان به زودی شاهد افتتاح ترمینال فرودگاهی سلام، مناطق آزاد تجاری و همچنین شاهد شکل‌گیری ابرپروژه ایران‌شهر در این مجموعه فرودگاهی خواهیم بود.

58 هزار نیروی کار برای شرکت شهر فرودگاهی پیش‌بینی شده است

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) سپس با بیان اینکه اولویت اشتغال در شرکت شهر فرودگاهی با شهروندان همجوار فرودگاه امام است افزود: فرودگاه امام با برنامه‌های توسعه‌ای که پیش‌رو دارد نیازمند ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف بازرگانی، تجاری، درمانی و حتی خدماتی است که قطعاً نیروهای موردنیاز آن‌ که 58 هزار نفر تخمین زده می‌شود از میان ساکنان شهرهای همجوار فرودگاه تأمین می‌شود.
رستمی تصریح کرد: فعالیت‌های کلانی برای شهر فرودگاهی تعریف شده است که از مهم‌ترین آن‌ها موضوع نمایشگاه‌های بین‌المللی است که با تولید کالاهای مختلف و توسعه توریسم‌درمانی می توان اقدام به جذب سرمایه‌گذار و ارزش افزوده در مجموعه شهر فرودگاهی داشت.

هیچ محدودیتی در استفاده شهروندان پرند از مترو امام وجود ندارد

وی سپس در پاسخ به این سوأل که آیا شهروندان پرندی می‌توانند تا زمان راه‌اندازی متروی پرند از متروی فرودگاه امام استفاده کنند؟ گفت: هیچ محدودیتی برای ساکنان اطراف فرودگاه در استفاده از مترو امام وجود ندارد و درب‌های متروی فرودگاه امام برای مسافران و شهروندان پرندی باز است.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ادامه داد: البته این امر نیازمند یک برنامه‌ریزی است تا ضمن مذاکره میان واحد خدمات شهری فرودگاه امام با مجموعه حمل و نقل شهرداری پرند، مترو نیز به این موضوع ورود پیدا کرده و خدماتی را به برای مردم ارائه شود که از نظم خاصی برخوردار باشد.
رستمی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با ارائه تسهیلات و همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه فرودگاه امام خمینی(ره) با بخش‌های مختلف در شهرستان رباط‌کریم و شهر جدید پرند بتوان امکانات توسعه‌ای را برای آیندگان برنامه‌ریزی کنیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.