روستای تورگان قشم، میزبان ششمین جشنواره "هنرمند درون من"

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: ششمین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان با موضوع "هنرمند درون من" به میزبانی روستای تورگان جزیره قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با اعلام این خبر افزود: سلسله جشنواره های "هنرمند درون من" با هدف رشد، توسعه و شناسایی مهارت ها و توانمندی های کودکان و نوجوانان قشمی در روستاهای جزیره در حال برگزاری است.
کمساری ادامه داد: روستای تورگان ششمین روستای جزیره قشم است که میزبان اجرای این جشنواره بوده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم افزود: با توجه به تاکید معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر لزوم برخورداری کودکان و نوجوانان جزیره از آموزش های پایه ای و فرهنگ سازی اصولی در قالب انیمیشن های آموزشی، با نمایش فیلم های کارتونی آموزشی برای کودکان و نوجوانان سعی شد بخشی از این نیاز پوشش داده شود.
 کمساری با اشاره به برگزاری کارگاه های گروهی در این جشنواره  ادامه داد: مشارکت کودکان و نوجوانان در مسابقات مهیج ورزشی و نقاشی به همراه اهدا جوایز به نفرات برتر، بخشی از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.
شایان ذکر است ششمین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان با موضوع "هنرمند درون من" با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، کانون هنر و انجمن هنر های تجسمی  و همراهی دهیاری روستای تورگان روز پنج شنبه 29 آذر ماه در این روستا برگزار شد .

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو