معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس:

رونق صنعت گردشگری در ارس حمایت فعالان این صنعت را طلب می کند

معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد ارس با اشاره به پتانسیل های برجسته منطقه آزاد ارس در بخش گردشگری گفت: رونق صنعت گردشگری در ارس حمایت فعالان این صنعت را طلب می کند و توسعه این صنعت مورد حمایت سازمان منطقه آزاد ارس است .

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حبیب زمانی دراولین گردهمایی دانش آموختگان و فعالان صنعت گردشگری افزود: منطقه آزاد ارس بزرگترین منطقه در بین هفت منطقه آزاد در کشور است و ما باید بتوانیم از پتانسیل های این منطقه به نحو شایسته ای در بحث های فرهنگی و اجتماعی بهره مند شویم.
زمانی با اشاره به اینکه ارس در اذهان عمومی به عنوان منطقه صنعتی شناخته شده است گفت: هرچند که منطقه آزاد ارس بزرگترین فاز صنعتی و همچنین بزرگترین فاز کشاورزی را در کشور داراست اما مهم ترین موضوع امروز بیشترین تعداد مسافر و گردشگر ایرانی و خارجی است.
وی از حضور 11 میلیون گردشگر در این منطقه خبر داد و افزود: گردشگرانی از استان های مختلف کشور و دیگر کشورها در طول سال به این منطقه سفر کرده اند که این تعداد بالغ بر 11 میلیون نفر می باشد که 4 میلیون نفر آن در طی تعطیلات عید نوروز به این منطقه سفر کرده اند و این مزیت بسیار خوبی برای فعالان صنعت گردشگری است.
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس امنیت مثال زدنی این منطقه را دیگر مزیت خاص آن دانست و گفت: مهم ترین موضوع در جذب گردشگر و کسب نتایج اقتصادی آن تامین امنیت منطقه است که در گرو زحمات برادران نیروی انتظامی است.
گفتنی است اولین گردهمایی دانش آموختگان و فعالان صنعت گردشگری با حضور اساتید، فعالان و دانشجویان صنعت گردشگری در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو