اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار به پروژه جمع آوری آب های سطحی شهر قشم

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم از اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار به پروژه جمع آوری آب های سطحی در شهر قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، محرم بهاروند با اعلام این خبر گفت: این پروژه در چهار مسیر شهر قشم و به منظور کنترل سیلاب و جمع آوری آب های سطحی ناشی از باران و هدایت آن به سمت دریا به اجرا درمی آید.
بهاروند افزود: مسیر نخست از چهراه رسالت به سمت چهارراه پردیس به طول 490 متر در ابعاد 85 در 120 سانتی متر و اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال برای انحراف آب های سطحی از محله چابهار اجرا می شود.
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: دو کانال نیز در محدوده بازار قدیم شهر قشم اجرا می شود که حد فاصل سه راه آزمایشگاه دکتر جعفری در بلوار ولیعصر را به کانال موجود در بازار قدیم وصل می کند.
به گفته بهاروند، طول کانال سه راه آزمایشگاه دکتر جعفری تا سه راه مخابرات 208 متر در ابعاد 65 در 90 سانتی متر و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال می باشد.
وی با اشاره به ادامه این کانال به طول 155 متر گفت: ابعاد کانال مذکور 85 در 120 سانتی متر می باشد که با اعتبار دو میلیارد ریال سه راه مخابرات را به کانال قدیمی بازار قدیم متصل می کند.
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در بخش سوم این پروژه،به منظور جمع آوری آب های سطحی در اراضی بالادست و جلوگیری از سرریز شدن آب باران به سمت بازار قدیم، کانالی به طول 406 متر و ابعاد 85 در 120 سانتی متر، ضلع جنوبی بلوار صیادان را به دریا متصل می کند که اعتبار ریالی آن پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.