برگزاری جلسه مطالعات بازآفرینی تعامل شهر و بندر در بندرامیرآباد

جلسه‌ای با هدف مطالعات بازآفرینی تعامل شهر و بندر با رویکرد بهینه شدن تعامل شهرهای نوار ساحلی ایران و بنادر هم‌جوار در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد برگزار شد.

به گزارش فرینا، به‌منظور بررسی نقطه نظرات آحاد ذی‌ربط شهری و استانی، جلسه‌ای با حضور نمایندگان فرمانداری شهرستان‌های نکا و بهشهر، نمایندگان ادارات‌کل راه و شهرسازی و محیط‌زیست استان، معاونت‌های فنی مهندسی و بندری منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد و نماینده اداره‌کل مهندسی سواحل و بنادر و مشاور هرم پی در دفتر مدیریت بندر امیرآباد برگزار شد.
بنابراین گزارش سیاوش رضوانی مدیر بنادرودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد با اشاره به‌ضرورت توجه به ترافیک و تردد کامیون‌ها به دلیل افزایش واحدهای صنعتی بندر و لزوم قرار گرفتن موضوع افزایش درب‌های ورود و خروج بندر امیرآباد در مطالعات بازآفرینی تعامل شهر و بندر، بر همکاری همه ارگان‌های مرتبط جهت انجام بهینه این مطالعات تأکید کرد.
گفتنی است جلسه بعدی این کمیته در آینده نزدیک با محوریت ارائه گزارشات مرحله اول مطالعات مشتمل بر اصول تعامل پایدار شهر و بندر و آسیب‌شناسی وضع موجود و تجزیه‌وتحلیل و ارائه راهبردها، شناخت وضع موجود شهر و بندرامیرآباد و شناخت گروه‌های ذی نفع در آینده نزدیک در بندرامیرآباد برگزار شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو