افزایش سهم اشتغال نیروهای بومی در پروژه‎های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از جذب ٣٠٩ نفر نیروی بومی از چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر خبر داد و بر بازتعریف سهم اشتغال نیروهای بومی در پروژه‎های این منطقه تاکید کرد.

به گزارش فرینا، سیدپیروز موسوی در نشست سومین دور سفر استاندار بوشهر با رویکرد توسعه و اشتغال روستایی در عسلویه گفت: نمایشگاه صنایع دستی عسلویه را که هم‎اکنون در حال برگزاری است می‎توان سنگر خودکفایی و خودباوری نامید، زیرا انگیزه و توانمندی مردم این منطقه در اشتغال‌زایی را به‌خوبی به نمایش گذاشته است. 

موسوی افزود: ظرفیت‎های فراوانی در منطقه وجود دارد که می‎توان با بهره‎گیری از آنها و هدایت نیروی کار، گام بزرگی در زمینه اشتغال‌زایی جوانان برداشت.
وی تصریح کرد: بهبود وضع اشتغال نیروی کار بومی دغدغه همه مسئولان است و تلاش ما در سازمان منطقه ویژه بررسی راهکارهای بهبود آمار اشتغال است و این موضوع در همه نشست‎ها مطرح شده است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: از زمان تصدی مسئولیت در سازمان منطقه ویژه سعی کرده‎ایم سهم اشتغال نیروهای بومی در پروژه‎های منطقه را بازتعریف کنیم که بر این اساس مناطق و نواحی اطراف مناطق صنعتی منطقه ویژه پارس لایه‎بندی شده است و در آن عسلویه به عنوان هسته و کانون اصلی تعریف شده و شهرستان‎های جم، کنگان و دیر در لایه‎های بعدی قرار دارند.

موسوی گفت: تمرکز اصلی ما، نخست بهبود وضعیت اشتغال در هسته و کانون اصلی (عسلویه) و در مراحل بعد دیگر شهرستان‎های جنوبی استان است که با اتخاذ این تصمیم ٣٠٩ نفر به شرکت‎های مستقر در منطقه معرفی و به‌کار گرفته شدند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.