لوح تقدیر وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شیلات ایران به واحد نمونه صنعتی قشم

شرکت تعاونی مروارید شکیل قشم با کسب عنوان برترین تولید کننده میگوی پرورشی کشور در سی و سومین دوره انتخاب واحد نمونه ملی سال 97 در بخش کشاورزی، موفق به کسب دو لوح تقدیر از سوی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و حسن صالحی رئیس سازمان شیلات ایران شد.

به گزارش فرینا، وزیر جهاد کشاورزی در لوح اهدایی خود به خالد نژاد باسعیدو به عنوان واحد نمونه پرورش میگوی کشور آورده است؛ بی تردید دستیابی به امنیت غذایی کشور مرهون همت و کوشش تلاشگران عرصه های گوناگون تولید کشاورزی است و ثمره این تلاش ها نوید بخش آینده ای روشن برای توسعه پایدار در ایران اسلامی است.
محمود حجتی در ادامه با تبریک این موفقیت به خالد نژاد باسعیدو مدیرعامل شرکت تعاونی مُروارید شکیل قشم، از پیشگاه ایزد منان برای وی آرزوی موفقیت روزافزون کرده است.
حسن صالحی رئیس شیلات کشور هم در پیامی به مدیرعامل شرکت مروارید شکیل قشم آورده است؛ نظر به اینکه براساس ارزش یابی های به عمل آمده از بین پرورش دهندگان میگو کشور به عنوان پرورش دهنده نمونه در مناطق ساحلی در سال 1397 انتخاب شده اید، بدینوسیله به پاس زحمات، پشتکار و خدمات ارزنده ای که در امر پرورش داشته اید از شما قدردانی به عمل می آید.
در ادامه این پیام آمده است؛ امید است در سایه توجهات حق تعالی و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله و العالی) در سال مزین به نام حمایت از کالای ایرانی، با اجرای سیاست های دولت محترم تدبیر و امید، همگام و همسو با اهداف عالیه سازمان شیلات ایران در اجرای برنامه های آبزی پروری و توسعه پایدار موفق و موید باشید.
بنا به این گزارش، شرکت تعاونی مُروارید شکیل به عنوان یکی از شرکت های تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم با دریافت 150 هکتار زمین و زیرکشت بردن 120هکتار از این اراضی، توانسته در شرایط کنونی با ایجاد 68 استخر در 73 هکتار نسبت به پرورش میگوی صادراتی اقدام کند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو