قشم مهد جشنواره های گردشگری می شود

عضو هیات مدیره و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از ادامه روند برپایی جشنواره های گردشگری در این جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، عبدالجواد کمالی در آئین اختتامیه دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی که از 10 تا 14 دی ماه در سالن نمایشگاه های بن المللی قشم برگزار شد، گفت: سیاست سازمان منطقه آزاد قشم ادامه برپایی جشنواره های حوزه گردشگری در مناسبت های مختلف است.
کمالی گفت: این نمایشگاه در 12هزار متر مربع با حضور فعالان حوزه های گردشگری، هتلداری و صنایع دستی از 15 استان و سه منطقه آزاد کشور، مورد استقبال بسیار خوب مردم قرار گرفت.
وی افزود: جشنواره موسیقی اقوام با حضور هنرمندان 9 استان کشور هم به عنوان یکی از بخش های جانبی این نمایشگاه عزم ما را برای برنامه ریزی در زمینه موضوعات شاد و نشاط آور در این جزیره دو چندان کرد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، از قشم به عنوان بهشت گردشگری ایران نام برد و گفت: نیمه دوم هر سال به عنوان بهار طبیعت قشم، فرصت مهمی برای برپایی جشنواره ها با هدف معرفی هرچه بهتر قشم و جذب حداکثری گردشگر است.
کمالی یادآور شد: دوستداران طبیعت حتی در نیمه نخست سال هم با وجود شرایط گرمای هوا، این جزیره زیبا را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می کنند.
وی ادامه داد: با اجرای سیاست سفرهای ارزان به قشم پیش بینی می کنیم جزیره از ابتدای سال 98 و در طول سال میزبان گردشگران از نقاط مختلف ایران و کشورهای خارجی خواهد بود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به نزدیک شدن به بهار انقلاب و ایام الله دهه فجر و ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی، افزود: به پاسداشت  روزهای شادمانه دهه فجر، جشنواره های شادمانه در این جزیره برگزار خواهد شد.
بنا به این گزارش، همزمان با آئین اختتامیه دومین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی در قشم، از برترین ها در بخش های مختلف با اهدای لوح تجلیل شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو